دلیل ارسال پیامک ترامپ به آمریکایی ها

پیامک ترامپ به آمریکایی ها

پیامک ترامپ به آمریکایی ها | ارسال پیامک یکی از روش های برقراری ارتباط میان افراد می باشد که اخیرا دولت ها و حکومت ها نیز از این موضوع استفاده می نمایند تا برای تمامی افراد اطلاع رسانی داشته باشند. هر ساله ریاست جمهوری ایران، دکتر حسن روحانی نیز برای هموطنان پیامک تبریک سال نو ارسال می نماید ولی این بار گویا رئیس جمهور ایالات متحده دست به انجام چنین کاری زده است !

پیامک ترامپ به آمریکایی ها

چهارشنبه ی هفته ی قبل همه ی گوشی های هوشمند ایالات متحده ی آمریکا به صورت همزمان به صدا درآمدند و به این صورت نخستین پیام ترامپ برای آن ها مخابره شد. این پیام در واقع تست سیستم هشدار ریاست جمهوری بود که برای نخستین بار به کاربران آمریکایی مخابره گردید. این سیستم قرار است تا شبیه به سیستم‌ های دولتی عمل نماید که قبلا پلیس و یا مسئولین محلی به منظور اعلام هشدار از آن ها استفاده می نمودند. تنها تفاوت این سیستم، مقیاس ارسالی آن می باشد زیرا این سیستم قرار است همه ی گوشی های هوشمند آمریکا را تحت پوشش قرار بدهد.

پیامک ترامپ به آمریکایی ها

در طول این آزمایش پیام ترامپ برای همه ی 225 میلیون گوشی فعال در ایالات متحده ارسال شد و بر همین اساس تقریبا 75 درصد از کل جمعیت آمریکا توانستند تا پیغام رییس جمهوری این کشور را دریافت نمایند. در پیام آزمایشی سیستم هشدار ریاست جمهور نوشته شده بود که:

این فقط یک پیام آزمایشی به منظور آزمایش سیستم هشدار اضطراری بی سیم ملی می باشد. انجام هیچ کاری ضروری نیست.

نخستین تست این سیستم برای آمریکایی‌ ها آنقدرها خوشایند نبود زیرا بعضی از افراد به اشتباه تصور کردند که با دریافت این پیام، مخاطب مستقیم پرزیدنت ترامپ قرار داده خواهند شد. تعداد زیادی از کاربران که از توییت‌ های ناهنجار ترامپ خسته بودند، ادعا کردند که حاضر نمی باشند خواندن پیام‌ های ایشان را تحمل نمایند. این موضوع تا جایی پیشرفت داشت که بعضی از کاربران گوشی هایشان را خاموش نمودند.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  توجه : این صفحه به دستور کارگروه کمیته فیلترینگ حذف گردید

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دلیل ارسال پیامک ترامپ به آمریکایی ها

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *