دستمزد بالای تعمیر هوم پاد اپل توسط کمپانی تایید شد

هوم پاد اپل

اگر شما عزیزان از کسانی هستید که از هوم پاد های جدید کمپانی محبوب اپل استفاده می کنید، می بایست خیلی خیلی مراقب باشید تا بلایی بر سرش نیاید، زیرا تعمیر کردن این گجت گران قیمت برای شما بسیار هزینه دارد. کمپانی پیشتاز در تکنولوژی یعنی اپل، در طی چند روز اخیر جزئیات اطلاعات و مشخصات مربوط به تعمیر هوم پادهای جدید خودش را بر روی سایت رسمی اش منتشر کرد.

همان طور که در سایت رسمی کمپانی اپل آمده است اگر کاربری از Apple Care پلاس بهره مند نباشد می بایست برای تعمیر یا تعویض هوم پاد معیوبش هزینه ای بیشتر از ۲۸۰ دلار را پرداخت کند. شما باید این را در نظر داشته باشید که برای هر هوم پاد جدید کمپانی اپل قیمتی حدود ۳۵۰ دلار را پرداخت می کنید. مثل باقی محصولات و گجت های کمپانی اپل اسپیکر یا همان بلندگو هوم پاد نیز هنگام کار کردن ممکن است آسیب ببیند و در این حالت اگر تحت پوشش ضمانت باشد می توان خیال راحتی داشت، زیرا اگر این طور نباشد شما مجبور هستید که کلی پول برای تعمیر کردن آن هزینه کنید و اگر قصد چنین کاری را داشته باشید به نظر ما و بیشتر کاربران این محصول، خریدن یک اسپیکر هوم پاد جدید خیلی به صرفه تر خواهد بود.

اما واقعا چرا تعمیر این اسپیکر های هوم پاد ساخت اپل انقدر گران است؟ یکی از دلایلی که می توان به راحتی پذیرفت و با عقل جور در می آید این است که طراحی این هوم پاد ها به گونه ای است که باز کردن و چگونگی دسترسی به داخل این گجت را فقط کمپانی سازنده اش می داند، اگر شما هم به این هوم پاد ها نگاه کنید هیچ اثری از پیچ و یا قسمتی که قابل باز کردن باشد، نخواهید دید.

هوم پاد اپل

دلیل دیگر این قیمت زیاد برای تعمیر این اسپیکر هوم پاد این است که تمام بخش ها و قطعات مثل دیوارها، ووفر ها و A8 ها به سفارش کمپانی اپل ساخته شده اند، به همین خاطر است که شما نمی تواند به همین راحتی قطعات آسیب دیده ی این اسپیکر های هوم پاد را تهیه کرده و تعویض کنید. به هر حال این مشکلات همه و همه به این دلیل است که شما محصولات کمپانی تک و بی نظیر اپل را خریداری کرده اید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…..

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دستمزد بالای تعمیر هوم پاد اپل توسط کمپانی تایید شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *