دستبند سلامتی Nokia Go عرضه شد

Nokia Go

Nokia Go : کمپانی نوکیا از گذشته تا کنون در زمینه ی تولید گوشی های تلفن همراه بسیار فعال و یکی از بهترین برندها به حساب می آمد و این کمپانی از اوایل سال 2000 میلادی شروع به کار کرد. این کمپانی در سال گذشته یک شرکت فرانسوی به نام Withings را با قیمت 200 میلیون دلار خریداری کرد که در حوزه ی دستگاه های سلامتی دیجیتالی فعالیت می کرد. نوکیا محصولات این شرکت را دوباره یک بازبینی کرد و پس از اعمال یک سری از تغییرات، گجت ها و دستبندهای هوشمندی را در بسته بندی های خود نوکیا عرضه نمود.

دستبند هوشمندی که اخیرا با نام Nokia Go منتشر شد یک دستبند هوشمند سلامتی است که میزان کالری مصرفی و شرایط خواب کاربرانش را بررسی می کند و از طریق اپلیکیشن خود این دستبند به شخص اطلاع می دهد.

 

طراحی و ساخت دستبند هوشمند Nokia Go

این دستبند هوشمند دارای یک صفحه نمایش 1.4 اینچی دایره ای بوده که به همراه یک بند سیلیکونی و یک گیره مخصوص لباس عرضه می شود. مدل استیل بند این گوشی نیز اخیرا عرضه شده است. یک قابلیت جالب توجه Nokia Go این است که می توانید آن را از حالت مچی درآورده و به لباس خود متصل نمایید و به لطف وزن پایین آن می توانید به راحتی در زمان خواب نیز به روی مچ خود نگه دارید و اصلا مشخص نمی شود.

رابط کاربری دستبند هوشمند Nokia Go

اپلیکیشن Health Mate در پلتفرم های اندروید و iOS قابل دسترس است و کاربران پس از نصب این برنامه به روی گوشی های هوشمند خود از طریق بلوتوث به Nokia Go متصل می شوند و اطلاعات مربوط به سلامتی از این طریق از دستبند به گوشی هوشمند ارسال می شود و تجزیه و تحلیل این داده ها به عهده ی خود اپلیکیشن می باشد. کاربران این دستبند های هوشمند می توانند اطلاعاتی نظیر میزان کالری مصرفی خود در طول یک روز، وزن و شرایط خواب خود را از طریق این اپلیکیشن مشاهده نمایند.

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دستبند سلامتی فیت بیت شارژ 3 رونمایی شد

نظرات در مورد : دستبند سلامتی Nokia Go عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *