در کنفرانس اپل چه گذشت؟ ( بخش دوم)

در کنفرانس اپل چه گذشت؟ ( بخش دوم)

اپل دیروز کنفرانسی را بر گذار نمود که در آن محصولات متنوع و البته مهمی را به نمایش گذاشت . این کنفرانس به قدری پر بار بود که بازگوی تمامی آن رخ داد ها در یک مطلب امکان پذیر نبود . به همین دلیل ما بر آن شدیم که آن  را در چند بخش برایتان مطرح کنید. پیشنهاد میکنیم که ابتدا بخش اول کنفرانس را مطالعه فرمایید.

اپل کنفرانسی را در چهارشنبه ، 18 شهریور برگذار کرد که تمامی خواسته ها را بر آورده نمود ، از سیستم عامل جدید برای اپل واچ  تا معرفی قلم استایلوس شرکت اپل . این مراسم بسیار سریع و پرهیجان دنبال میشد و اپل به دنبال این بود که همانند همیشه همه را شگفت زده کند.

تلویزیون اپل ( اپل تی وی )

در کنفرانس اپل چه گذشت؟ ( بخش دوم)پس از گفته ها راجب به اپل واچ و آیپد پرو حال دیگر همه منتظر موضوع جدید تری از شرکت اپل بودند. اپل سیستمی را راه اندازی کرده و نام آن را اپل تی وی نهاده است تا علاقه مندان اپل در هیچ یک از رسانه ها احساس کمبود نکنند. به اپل تی وی سلام کنید! تیم کوک بسیار پر شور این معرفی را انجام داد وی اظهار کرد ؛ امروز بسیار هیجان زده هستم که میخواهم اپل تی وی جدید را به شما معرفی کنم. در این تی وی جدید سیری همانند همیشه وجود دارد و واسط یا رابط کاربری آن نیز تغییر محسوسی نکرده است.

در کنفرانس اپل چه گذشت؟ ( بخش دوم)در این تی وی جدید بر روی بازی و سرگرمی بسیار تاکید شده است به عبارتی بازی ها هم در این تلویزیون خود نمایی میکنند.پس از یک معرفی اجمالی به کنترل این دستگاه میپردازد. یکی از مشکلات در طراحی محصولاتی در این رده طراحی یک کنترل زیبا و کاربردی است اما در این دستگاه کنترل واقعا بی نظیر است. اپل باز هم با رونمایی یک محصول جدید توجه همه را به خود جلب کرد ، بخشی از این ریموت کنترل لمسی است ! به طور کلی بسیار عجیب و در عین حال شیک طراحی شده است. این محصول توانایی های بسیاری دارد که در یک مطلب جداگانه به آن خواهیم پرداخت. اما به طور کلی راجب آن باید گفت که رابط کاربری بسیار ساده ای دارد که به هیچ وجه در آن گم نخواهیم شد هرچند که دستیار صوتی آن پاسخگوی تمام درخواست های شما خواهد بود.

آیفون 6 اس

 بالاخره به جذاب ترین بخش این کنفرانس رسیدیم ! صدای زنگی به صدا در میاید و تیم کوک اینگونه آغاز میکند : آیفون 6 هم اکنون محبوب ترین آیفون ساخته شده توسط اپل است ، سپس آماری به نمایش در میاید و نشان بر رشد 75 درصدی آیفون در چین را دارد ! بسیار شگفت انگیز است .

در کنفرانس اپل چه گذشت؟ ( بخش دوم)مشتریان عاشق آیفون هستند ، آمار و ارقام چنین گفته ای را تایید میکنند . پس از این خود نمایی ها ، نوبت پخش شدن تیزر آیفون جدید است و رز گلد آیفون ظاهر میشود ؛ این جذاب ترین محصول شرکت اپل خواهد بود.

بیشتر بخوانید  اپل در حال ساخت تبلیغات آیفون 14 و اپل واچ سری 8 است

در کنفرانس اپل چه گذشت؟ ( بخش دوم)و حالا تغییرات ایجاد شده خود نمایی میکنند ، اولین بخش تغییر کرده نمایشگر دستگاه است که با شیشه جدیدی پوشانده شده . همچنین آلومینیوم جدیدی دارد تا اپل را از هرگونه تنش راجب به خم شدن دور نگه دارد همچنین فناوری در این آیفون به کار رفته که 3D Touch نام دارد ، این فناوری این توانایی را به وجود آورده تا آیفون میزان فشار بر روی صفحه را درک کند و از یک دیگر تشخیص دهد. مولتی تاچ در این آیفون بسیار تغییر کرده و بهبود یافته . اما جالب ترین موضوع در آیفون جدید ، قابلیتی مثل راست کلیک است. میزان فشار بر روی صفحه درک میشود و به نسبت میزان فشار وارد شده آیفون عمل های متفاوتی انجام میدهد.

در کنفرانس اپل چه گذشت؟ ( بخش دوم)اما دیگر مشخصه ، پردازنده ی اپل A9 در استفاده شده و ذکر شد که 70 درصد سریع تر از A8 عمل میکند و حتی 90 درصد قدرت گرفیکی بیشتری نسبت به آن دارد.

در کنفرانس اپل چه گذشت؟ ( بخش دوم)این پردازنده نسبت به نسل قبل با این جمله متمایز میشود ، قدرت بیشتر و مصرف انرژی کمتر . پس از این معرفی با شکوه مدیر یک استودیویی بازی سازی بر روی صفحه حاضر میشود و از قدرت این محصول صحبت میکند.

بعد از پردازنده به دوربین آیفون 6 اس پرداخته میشود. دوربین در این گوشی ارتقا داشته و به 12 مگایپیکسل رسیده است ؛ اپل با این کار تنها عیب دوربین خود یعنی کمبود مگاپیکسل را تا حدودی برطرف ساخت هرچند که دوربین آیفون همیشه عالی بوده است و بالاخره به آن توانایی فیلم برداری 4K اضافه شده است. لنز دوربین در این گوشی همانند نسل قبلی اندلی بیرون زده است. دقت رنگ ها بهبود فوق العاده ای داشته اند. دوربین جلو هم افزایش مگاپیکسل داشته و به 5 مگاپیکسل رسیده است. در این گوشی حتی در گرفتن تصویر سلفی (خود عکس) میتوان از نور فلش استفاده کرد ، در این گوشی قابلیتی جدید افزوده شده که صفحه نمایش به عنوان فلش نور متفاوتی میزند. در این آیفون دوربین حکم اصلی بوده است.

در کنفرانس اپل چه گذشت؟ ( بخش دوم)جدا آیفون بسیار متفاوت از نسل قبلی است . وای فای در این دستگاه سرعتی دوبرابر پیدا کرده . در آخر قیمت  این دو محصول به نمایش در میایند و به پایاین کنفرانس نزدیک میشویم. هنوز هم نسخه ی 16 گیگابایتی وجود دارد ، این نکته ای است که با کیفیت بالا عکس و فیلم ، کاربران را با مشکل رو به رو خواهد کرد.

در کنفرانس اپل چه گذشت؟ ( بخش دوم)این گوشی 16 روز دیگر در 25 سپتامبر عرضه خواهد شد همچنین هفته ی آینده منتظر iOS 9 باشید. با این مراسم هیجان انگیز و با شکوه اپل به پایان کنفرانس میرسیم. تیم کوک مجددا روی صحنه حاضر میشود و گروه موسیقی مورد علاقه ی تیم کوک موسیقی اجرا میکنند تا شب فوق العاده ای رقم بخود.

نظر شما چیست؟

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : در کنفرانس اپل چه گذشت؟ ( بخش دوم)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *