در کنفرانس اپل چه گذشت؟ (بخش اول )

در کنفرانس اپل چه گذشت؟ ( بخش دوم)

دیشب شب بسیار بزرگی برای طرفداران اپل بود ، اپل دیشب در کنفرانس خود پرده از چندین محصول جدید برداشت و قابلیت های بسیار مهمی را برای محصولات خود معرفی نمود. میتوان گفت که پس از چند سال بالاخره کنفرانسی بسیار هیجان انگیز را شاهد بودیم . در این مطلب قصد داریم شما را با محصولات معرفی شده در این کنفرانس آشنا کنیم.

با زوم تک همراه باشید.

در کنفرانس اپل چه گذشت؟

در کنفرانس اپل چه گذشت؟ (بخش اول )کنفرانس اپل شروع بسیار خوبی داشت ، سالن کنفرانس 7000 نفری این مراسم کاملا پر شده بود و تمامی افراد حاضر در سالن بسیار هیجان زده به نظر میرسیدند.  بالاخره تیم کوک روی صفحه آمد .

در کنفرانس اپل چه گذشت؟ (بخش اول )به نظر میرسید که تیم کوک خود را برای این مراسم بسیار آماده کرده و با لباس رسمی در جمع حاضر شد.

اپل واچ

در گام نخست ، تیم کوک به سراغ اپل واچ رفت ، اپل واچی که آمار خیره کننده ای را به جای گذاشته بود و البته کوک به همین موضوع اشاره کرد. تیم کوک در حالتی که خودش هم اپل واچ در دستش بود ، اینگونه صحبت را آغاز کرد. بسیاری از افراد اعتقاد دارند و وجود اپل واچ باعث شده تا زندگی افراد تغییر کند . وی ادامه داد میزان رضایت افراد از خرید اپل واچ 97 درصد بوده است.

در کنفرانس اپل چه گذشت؟ (بخش اول )در آخرین بحث ها از اپل واچ ، چندین بند جدید معرفی شدند که به نظر بسیار جذاب میرسند.همه ي اينها معرفي شدند تا آزادی انتخاب بیشری به کاربران داده شود و افرادی که به مد علاقه مند هستند مجذوب این ساعت شوند.

در آخرین بحث ها از اپل واچ ، چندین بند جدید معرفی شدند که به نظر بسیار جذاب میرسند.اپل در این مراسم معرفی خوبی را برای ساعت هوشمند خود ترتیب داده بود. کوک با ذکر این مورد که برای اپل واچ 10 هزار اپلیکیشن وجود دارد به اصل موضوع پرداخت ، او با تمجید از اپلیکیشن AirStrip ذکر کرد که میتواند در سلامتی نقش خوبی داشته باشد ؛ چندین دقیقه در مورد قابلیت های اپل واچ و اپلیکشن های کاربردی آن بحث شد و بعد از آن کنفرانس به اوج خود رسید.

در کنفرانس اپل چه گذشت؟ (بخش اول )به واچ او اس 2 سلام کنید ! اپل اعلام کرد که سیستم عامل اپل واچ را ارتقا داده و به زودی ارائه میشود.  در آخرین بخش از اپل واچ گفته شد که کاربران میتوانند 16 سپتامبر ساعت خود را به واچ او اس 2 آپدیت کنند.

در کنفرانس اپل چه گذشت؟ (بخش اول )آیپد پرو

کوک باز هم کار را با تمجید از آیپد پرو آغاز کرد وی عنوان کرد که در حال حاضر در آمریکا آپید یکی از کلیدی ترین محصولات است. و سر انجام در تیزر ها ، آیپد پرو به نمایش در آمد. آیپد پرو در دست تیم کوک قرار داشت و وی عنوان کرد که این محصول قدرتمند ترین آیپد در محصولات اپل خواهد بود. نه تنها  صفحه نمایش بزرگتر بلکه از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری با عملکرد عالی روبه رو هستیم. همانند شایعاتی گفته شد این آیپد صفحه 12.9 اینچی دارد . عرض آیپد پرو همانند آیپد ایر2 است و مشکلی از نظر اجرای اپلیکشن ها در آن وجود نخواهد داشت.

در آخرین بحث ها از اپل واچ ، چندین بند جدید معرفی شدند که به نظر بسیار جذاب میرسند.Phil Schiller روی صحنه آمد و گفت که 5.6 میلیون پیکسل در آیپد پرو استفاده شده حتی از اپل مک بوک رتینا بیشتر است ! مهم ترین مشخصه پردازنده آن بود که در این دستگاه پردازنده ی A9X استفاده شده است. پس از آن نموداری به نمایش در میاید که میتوانید میزان قدرت این دستگاه نسبت به نسل های قبلی را مشاهده کنید. قدرت گرافیکی این دستگاه نسبت به آیپد ایر 2 دو برابر شده است. همچنین پردازنده ی A9X  در این آیپد تقریبا 1.8 برابر سریع تر A8X است که در آیپد ایر 2 استفاده شده بود همچنین گفته شد که ایپد پرو 80 درصد سریع تر از کامپیوتر های قابل حمل است.راجب باتری ذکر شد که 10 ساعت دوام خواهد آورد. آیپد پرو ، چهار اسپیکر در اطرف دارد اما ضخامت پرو 6.9 میلیمتر است که در برابر آیپد ایر 0.8 میلیمتر ضخیم تر شده است و 712 گرم وزن دارد.

بیشتر بخوانید  چهار دلیل قانع کننده برای اینکه گوشی آیفون x را خریداری نکنید

در کنفرانس اپل چه گذشت؟ (بخش اول )و کیبورد فزیکی ! درست است برای این دستگاه چنین وسیله جانبی قرار داده شده است با این کار میتوان گفت که اپل رسما مایکروسافت را به رقابت دعوت کرده است.

و باز هم یک وسیله دیگر ، به قلم استایلوس سلام کنید ! برای این آیپد قلمی استایلوسی معرفی شده است که اپل آن را پنسل مینامد. سپس ویدئویی در مورد آن پخش شد ؛ به نظر میسرد که هر سال آرمان های استیوجابز بیشتر شکسته میشوند. این قلم به گونه ای طراحی شده که کاملا به شما احساس یک قلم حقیقی را القا کند .

در کنفرانس اپل چه گذشت؟ (بخش اول )این قلم بسیار حرفه ای طراحی شده و توسعه دهندگان میتوانند برای آن اعمال خاصی را در نظر بگیرند ؛ امکان ندارد که صحبت از کار حرفه ای باشد و اسم مایکروسافت برده نشود ، در این مراسم صراحتا نام مایکروسافت برده شد و لوگو این شرکت هم به نمایش در آمد.مایکروسافت آفیس به طور کلی برای آیپد پرو باز طراحی شده است. پس از آن ویدئویی از قابلیت های پنسل به نمایش درآمد و مشخص شد که در آیپد پرو میتوانید دو نرم افزار آفیس را همزمان اجرا کنید و کنار هم کار کنید. اشاره مستقیمی به مایکروسافت سرفیس شد و این موضوع عنوان شد که چرا باید سرفیس خرید وقتی آیپد پرو وجود دارد. پس از آن اریک اسنودن از ادوبی بر روی صحنه آمد و قطره ای از قابلیت های اپل در کنار نرم افزار های ادوبی را به نمایش گذاشت.

در کنفرانس اپل چه گذشت؟ (بخش اول )در این مراسم اپلیکیشنی جدید با نام 3D4Medical معرفی شد ، نرم افزاری بی نظیر که میتواند اندارم های بدن با با کیفیت بالا به نمایش در آورد با استفاده از این نرم افزار رابطه بیماران و پزشکان متحول میشود ، پزشکان حتی میتواند مشکل بیمار را در این نرم افزار به فرد بیمار نشان دهند. در آخر مشخصات کلی از آیپد پرو به نمایش در آمد.

در کنفرانس اپل چه گذشت؟ (بخش اول )قیمت آیپد پرو 799 دلار است و در ماه نوامبر عرضه میشود. در سه رنگ اصلی خاکستری ، طلایی و نقره ای خواه  بود. دو محصول جانبی هم باید جداگانه خریداری شود ، پنسل 99 دلار و کیبورد هم 169 دلار قیمت گذاری شده است.

ادامه این مراسم را در مطلب بعدی دنبال کنید

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : در کنفرانس اپل چه گذشت؟ (بخش اول )

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *