درمان ام اس کشف شد

درمان ام اس کشف شد

درمان ام اس کشف شد : یکی از بیماری هایی که بسیاری از افراد را به کام خود کشانده است، بیماری ام اس (M.S) می باشد و هم اکنون نیز خیلی از افراد در جای جای جهان با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند. بسیاری از دانشمندان تاکنون نتوانسته اند درمانی برای برای این بیماری پیدا کنند اما پس از گذشت این مدت یک بیولوژیست ایرانی به همراه دختران خود که پزشک هستند، پس از 11 سال مطالعه برای اولین بار در جهان توانستند آنتی ژن تشخیص این بیماری را یافت کنند و اکنون در آستانه ی درمان این بیماری قرار گرفته اند.

درمان ام اس

درمان ام اس کشف شد : محمود صداقتی، مهندس برق و یکی از پژوهشگران رشته ی بیولوژی در مصاحبه با یکی از خبرگزاری ها گفت که این طرح از سال 1385 با مطالعه بر روی تمامی مقالات که در زمینه ی ام اس انجام شده اند آغاز شد و پس از 7 سال کار مطالعاتی و 4 سال کار آزمایشگاهی بالاخره در سال 2016 میلادی روش تشخیص این بیماری در انگلستان ثبت گردید و قرار است در آوریل سال 2018 نیز به چاپ جهانی برسد.درمان ام اس کشف شد

نتایج مطالعات این پژوهشگران پس از بررسی تمامی مقالات 100 ساله ی اخیر در خصوص بیماری ام اس به این نتیجه رسید که این بیماری به 6 گروه متفاوت تقسیم بندی می گردد و این پژوهشگران موفق شده اند که 7 یا 8 آنتی ژن اختصاصی این بیماری را پیدا کنند. محمود صداقتی در این خصوص گفت که تشخیص این بیماری با استفاده از آنتی ژن برای اولین بار در دنیا صورت پذیرفته است و برای اولین بار می باشد که از طریق خون قابل نشخیص شده است.

بر اساس گفته های صداقتی 92 درصد از مردان و 80 درصد از زنان و به طور کلی در 85 درصد از افراد این امکان وجود دارد که از طریق خون و با این آنتی ژن، ام اس تشخیص داده شود. در واقع این آنتی ژن یک سیستم تشخیص می باشد و تاکنون نیز بر روی 10 هزار نمونه ی آزمایشگاهی بررسی شده است. این محققان در گفته های خود اعلام کردند که در این تحقیقات هیچگونه جای سوال و ابهامی باقی نمانده است و تمامی عوامل موثر در این بیماری شناسایی گردیده است.

بیشتر بخوانید  علایم‌ ام اس | تشخیص بیماری ام اس

آیا مقاله درمان ام اس کشف شد برای شما مفید بود ؟

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : درمان ام اس کشف شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *