قابلیت ویرایش و حتی لغو درخواست کارت سوخت المثنی امکان پذیر شد

درخواست کارت سوخت المثنی

از 4ام آذر ماه به تمامی دارندگان وسایل نقلیه این زمان داده شد تا برای وسیله ی نقلیه ی خود کارت سوخت دریافت نمایند و همچنین اگر کارت سوخت داشتند کارت سوخت آن ها مفقود شده است بتوانند دوباره در سامانه ثبت نام نموده و مجددا کارت سوخت دریافت نمایند. اکنون این قابلیت برای آن ها فراهم شده است که اطلاعات خود را ویرایش نموده و یا حتی درخواست خود را لغو نمایند.

درخواست کارت سوخت المثنی

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ، افرادی که به عنوان متقاضیان دریافت کارت سوخت المثنی هستند در روزهای قبل در سامانه های دولت همراه ثبت‌ نام نموده و پس از اینکه موفق به پیدا کردن کارت سوخت خود شده‌ اند، می‌ توانند با مراجعه به سامانه ی www.mob.gov.ir، اپلیکیشن دولت همراه و همچنین کد دستوری #4* درخواست خود را که در سامانه ثبت شده است، لغو نمایند؛ این قابلیت تا تاریخ 24ام آذرماه یعنی دقیقا پایان مهلت ثبت نام در دسترس افراد خواهد بود. لازم به ذکر است که در صورت لغو درخواست کارت سوخت المثنی، کاربران دوبراه می توانند درخواست خود را ثبت نموده و یا درخواست قبلی را فعال نمایند.

درخواست کارت سوخت المثنی

طبق اطلاعیه ی منتشر شده، اگر درخواست ثبت‌ شده تا تاریخ مقرر یعنی 24 آذر ماه لغو نگردد، کارت سوخت کنونی دارندگان خودرو و موتورسیکلت باطل شده و کارت المثنی صادر می شود. همچنین آن سری از متقاضیان دریافت کارت سوخت المثنی که ترجیح می دهند اطلاعات ثبت‌ نام خود را در سامانه‌ های دولت همراه ویرایش نمایند، می‌ توانند تا پیش از پایان زمان اعلام‌ شده با مراجعه به سامانه‌ های ثبت‌ نامی، اقدام نمایند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: niopdc

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : قابلیت ویرایش و حتی لغو درخواست کارت سوخت المثنی امکان پذیر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *