دایرکت در اینستاگرام

دایرکت : واژه دایرکت در زبان انگلیسی به عنوان ارتباط است. شاید بارها استفاده از این واژه را در اینستاگرام شنیده باشید. دایرکت در اینستاگرام قابلیت پیام رسانی می باشد که شما می توانید با دوستانتان مانند دیگر شبکه های اجتماعی به گفتگو بپردازید ؛ دایرکت برای اولین بار در سال 1392 برای کاربران عرضه شد در واقع اینستاگرام با بالا رفتن میزان کاربران خود متوجه نوعی خلا در سرویس خود شد و به همین دلیل اقدام به راه اندازی بخش دایرکت نمود. 

در دایرکت اینستاگرام قابلیت های زیادی مطرح است که اصلی  ترین این قابلیت ها برقراری ارتباط مستقیم می باشد. البته موارد دیگری نیز در دایرکت اینستاگرام وجود دارد که می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم : 

1)قابلیت ارسال متن 

2)قابلیت ارسال فیلم و عکس 

3)آگاه کردن شما از پیام های دیگران

4) و …. 

 

حالا این قسمت سوال مطرح است که چگونه می توانیم از دایرکت استفاده کنیم؟

استفاده از چنین قابلیت های در اینستاگرام بسیار ساده می باشد  ، قبل از هر چیزی باید این اپلیکیشن را بر  روی گوشی خود نصب کرده باشید و در آن ثبت نام کرده باشید بعد از آن با وارد شدن به صفحه اصلی اینستاگرام بر روی علامت موجود در سمت راست بالای صفحه می توانید مخاطب خود را  انتخاب کنید و مشغول گفتگو با او شوید. 

دایرکت

 

1)دقت داشته باشید افرادی که پیش تر با آنها به گفتگو پرداخته اید یا برایشان فیلمی – عکسی را فرستاده اید در قسمت دایرکت نشان داده می شوند. 

2)اگر شخصی شما را بلاک کرده باشید شما نمی توانید در قسمت دایرکت به گفتگو با او بپردازید.

3)شما با تمام کسانی که فالوشان کرده اید یا آنها شما را فالو کرده اید و به تمام اعضای اینستاگرام که نام اکانت آنها را دارید می توانید گفتگو کنید.

 در صورتی که می خواهید آموزش های بیشتری را مطالعه کنید حتما به لینک آموزش اینستاگرام مراجعه نمایید. 

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چگونه در اینستاگرام فروش داشته باشیم؟

نظرات در مورد : دایرکت در اینستاگرام

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. من اینستاگرام رو در کامپیوترم نصب کردم ولی اصلا علامت دایرکت بالای صفحه نیومده ، چطور میتونم اغز دایرکت استفاده کنم