دانلود و بررسی اپلیکیشن دانا

اپلیکیشن دانا

اپلیکیشن دانا | یکی از موضوعاتی که این روزها در میان افراد باب شده است استفاده از فضای مجازی و اینترنت به منظور انجام پروژه های مختلف و امور روزمره می باشد. بسیاری از افراد برای انجام کارهای روزمره و یک نواخت خود از اینترنت استفاده می کنند که شامل پرداخت قبوض آب و برق و گاز می باشد و در برخی موارد دیگر نیز اینترنت کاربرد بسیار زیادی برای افراد دارد، چرا که تنها با داشتن یک گوشی هوشمند کوچک می توانید تمامی ملزومات خود را تهیه نمایید.

به منظور کاهش نیاز به حضور شخص در مراکز علمی برای کسب مدرک، دو سالی می باشد که سرویس های آموزش الکترونیک نیز قدم به بازار اپلیکیشن های ایرانی گذاشته اند که قطعا با نمونه های معروف و کاربردی آن ها نظیر نیمکت و مکتب خونه آشنا هستید. بر اساس اهمیت این موضوع و استقبال بسیار زیاد کاربران از مقوله آموزش الکترونیکی، اپراتور دوم تلفن همراه کشور، ایرانسل، با معرفی اپلیکیشنی با نام دانا، آخرین توسعه دهنده ای می باشد که در این زمینه فعالیت داشته است.

اپلیکیشن دانا

دانا اپلیکیشنی است که می تواند در زمینه هایی نظیر مدیریت، کامپیوتر و نرم افزار، بازاریابی، زبان و … شما را وارد حوزه های آموزش مجازی از سوی نهادهای معتبر کرده و حتی شرایط را منظور کسب مدرک از مدرسین تمامی این مباحث فراهم نماید. در ادامه قصد داریم به قابلیت های این اپلیکیشن آموزشی بپردازیم.

بررسی اپلیکیشن دانا

اولین موضوعی که با ورود به این اپلیکیشن نظر شما را به خود جلب می کند، طراحی بسیار جذاب و استاندارد رابط کاربری اسن اپلیکیشن می باشد. تنظیمات بسیار منظم و مرتب، رنگ بندی چشم نواز محیط کاربری، فونت های خوانا و بارگذاری راحت و روان صفحات یکی از مهم ترین خصوصیات پلتفرم این اپلیکیشن می باشند که قطعا به منظور ایجاد یک تجربه کاربری عالی در آن اثرگذار بوده است.

قبل از ورود به این اپلیکیشن لازم است که در آن ثبت نام کنید، از طریق وب سایت ایرانسل و یا از راه فعالسازی پیامکی. پس از آن دسترسی به اپلیکیشن برایتان باز شده و می توانید به راحتی تکمیل اطلاعات کامل پروفایلتان بپردازید. صفحه اصلی این اپلیکیشن به نمایش بخش دسته بندی ها اختصاص داده شده است، لازم به ذکر است که با بیرون آوردن منوی کشویی از سمت راست صفحه می توانید یک دفعه به کلیه بخش های این اپلیکیشن دسترسی پیدا کنید.

بیشتر بخوانید  ترافیک ملی ایرانسل

اپلیکیشن دانا

مؤسسات آموزشی معتبری همانند مجتمع فنی تهران و دانشگاه صنعتی شریف، حامی اپراتور ایرانسل در پروژه این اپلیکیشمن می باشند که دوره های آموزشی ویژه خود را نیز در آن ارائه نموده اند. محتوای این دوره های آموزشی را به صورت ویدئویی و جزوات PDF در داخل اپلیکیشن ارائه می نمایند که شامل موارد رایگان و پولی می شوند. حتی پس گذراندن بعضی از این دوره ها می توانید با شرکت در یک آزمون مجازی، مدرک خود را از نهاد مربوطه ی آن دوره دریافت نمایید.

اپلیکیشن دانا

نتیجه گیری و دانلود

به طورکلی اپلیکیشن کاربردی دانا دارای عملکرد قابل قبولی را در این نسخه از خود به نمایش گذاشته است و پتانسیل بسیار بالایی به منظور رسیدن به محبوبیت اپلیکیشنی همانند نیمکت دارد. این اپلیکیشن تنها برای پلتفرم اندروید منتشر شده و می توانید از طریق لینک زیر آن را دریافت کرده و تجربه استفاده از آن را داشته باشید.

 

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دانلود و بررسی اپلیکیشن دانا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *