دانلود اپلیکیشن گام شمار و مسافت سنج

Accupedo-Pro Pedometer

اپلیکیشن Accupedo-Pro Pedometer : امروزه در دنیای تکنولوژی های جدید ، اپلیکیشن های زیادی وجود دارد که هر کدام از آنها در جایگاه خود دارای کاربردهای موثری می باشند و روزانه بر تعداد این اپلیکیشن ها نیز افزوده می شود .در این پست قصد داریم شما را با یکی دیگر از اپلیکیشن های پر کاربرد و مفید آشنا کنیم با زوم تک همراه باشید. 

آیا تا به حال به پیاده روی برای تناسب اندام رفته اید یا قدم زدن در خیابان را برای کاهش وزن تجربه کرده اید ؟در چنین شرایطی ممکن است بخواهید از میزان گام ها و مسافت های که طی کرده اید اطلاع داشته باشید. باید بدانید می توانید این شمارش را به وسیله اپلیکیشن به ساده ترین شکل ممکن انجام بدهید.

Accupedo-Pro Pedometer

 این اپلیکیشن جز یکی از بهترین اپلیکیشن های کاربردی است که می تواند برای شما بسیار مورد استفاده قرار بگیرد.  قطعا با دانلود و نصب این اپلیکیشن می توانید به ساده ترین صورت از میزان گام ها و مسافت خود آگاهی داشته باشید .

اپلیکیشن Accupedo-Pro Pedometerاپلیکیشن Accupedo-Pro Pedometer از سنسورهای هوشمند گوشی شما استفاده می کند و قادر است حرکت شما را اندازه گیری نماید.یکی از مزیت های مهم این اپلیکیشن آن است که حتی اگر گوشیتان در کیفتان باشد نیز می تواند اندازه گیری مسافت و گام را انجام بدهد.

همچنین این اپلیکیشن برای کاربران آیفون و آندروید قابل دسترس می باشد.

برخی از ویژگی های این اپلیکیشن شامل موارد زیر می باشد: 

 1)دارا بودن ویجت های اختصاصی شیک 

2)دارا بودن یک محیط کاربری زیبا و بدون پیچیدگی 

3)امکان شخصی سازی برنامه با تغییر در تنظیمات برنامه و ظاهر اپلیکیشن

4)امکان وارد کردن اطلاعات 

5)امکان تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات

6) و….. 

Accupedo-Pro Pedometer

توجه داشته باشید سنسور جاذبه‌سنج برخی از دستگاه‌ها در حالت آماده‌ به کار خاموش می گردد و در نهایت  اطلاعات نادرستی به شما خواهد داد. این نقص از برنامه نیست.

 

 
به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کشف 140 باگ مختلف در اپ های پیش فرض گوشی های ارزان اندرویدی

نظرات در مورد : دانلود اپلیکیشن گام شمار و مسافت سنج

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *