دانلود اپلیکیشن فیلیمو

اپلیکیشن فیلیمو

اپلیکیشن فیلیمو | همانطور که می دانید همیشه اولین ها نامشان در یک صنعت می درخشد و به نوعی پیشگام بودن در یک حرفه اصالت را نمایش می دهد. شرکت صبا ایده یکی از پیشگامان راه اندازی خدمات اینترنتی در ایران می باشد که برای اولین بار سرویس آپارات را در کشور (یوتیوب ایرانی) راه اندازی نمود و تاکنون نیز در این عرضه نامش خوش درخشیده است و به نوعی به عنوان اولین پیشرو در زمینه ی سرویس های آنلاین در ایران شناخته می شود.

اولین شبکه اجتماعی ایرانی، اولین سرویس اشتراک گذاری ویدئو و اولین سرویس پخش فیلم و انیمیشن به صورت آنلاین توسط شرکت صبا ایده راه اندازی شد و تاکنون نیز بسیار موفق عمل نموده است و با اجرایی شدن ایده هایش اکنون فرآیند فعالیت بر روی اپلیکیشن موبایلی را آغاز نموده است. اپلیکیشن فیلیمو از بهمن ماه سال 1393 شروع به کار نموده و در این صنعت حرف های زیادی برای گفتن دارد. در ادامه قصد داریم به بررسی اپلیکیشن این شرکت بپردازیم.

فیلیمو؛ نگاهی نو در زمینه ی پخش و فیلم و انیمیشن آنلاین

اپلیکیشن فیلیمو، همانند وبسایت اصلی خود از ترکیب رنگ های زرد و سفید در رابط کاربری بهره می برد و اساسا طراحی متریال را به عنوان الگوی قالب بندی خود قرار داده است. هر چند که رابط کاربری فیلیمو بسیار ساده، سبک و مناسب اینترنت ضعیف کشور طراحی شده است ولی سادگی بیش از حد آن هم ممکن است در ذوق کاربر بزند. در فضای این اپلیکیشن عملا ظرافتی در طراحی مشاهده نمی کنید و می توان گفت که به طورکلی با رابط کاربری خشک و زمختی رو به رو هستید.

اپلیکیشن فیلیمو

به طورکلی، در صفحه اصلی این اپلیکیشن می توانید فیلم ها و انیمیشن های برگزیده این سرویس را در دسته های متفاوت به همراه یک اسلاید شو از بروزترین آثار آپلود شده در بالای صفحه مشاهده نمایید. تا همین حدود 200 هزار فیلم ایرانی، فیلم خارجی دوبله شده، انیمیشن و مستند را می توانید به صورت آنلاین از فیلیمو مشاهده نمایید که تعدادی از آن ها دارای کیفیت اچ دی می باشند. با کلیک روی هر فیلم، توضیح کوتاهی از آن را مشاهده خواهید کرد که در همین قسمت، با فشردن گزینه ی Play به منوی پخش این اپلیکیشن منتقل می شوید و اساسا صفحه به صورت افقی در می آید. اکنون می توانید فیلم ها را مشاهده کنید، آن ها را متوقف کرده و یا به جلو و عقب ببرید.

اپلیکیشن فیلیمو

 

اپلیکیشن فیلیمو کیفیت پخش رسانه ها را به طور لحظه ای و بر اساس سرعت اینترنت کاربر تنظیم می نماید، در نتیجه اگر وضعیت اینترنت جالبی ندارید، بهتر است که به سراغش این اپلیکیشن نروید. به غیر از موارد گفته شده، فیلیمو کار دیگری انجام نمی دهد. در این اپلیکیشن خبری از سیستم ورود به حساب کاربری نیست، بنابراین کلیه محتوای موجود در این اپلیکیشن با کلیک روی آیکن آن برای تمامی کاربران در دسترس می باشد. این موضوع شامل فیلم های ترسناک، خشن و مناسب بزرگسالان هم می شود و عجیب می باشد است که هیچ گونه هشداری برای نامناسب بودن تصاویر برای کوچک تر ها یا محدودیت سنی دسترسی به این گونه فیلم ها در فیلیمو مشاهده نخواهید کرد.

نتیجه گیری

به طورکلی عملکرد فیلیمو را در زمینه ی نمایش آنلاین تصاویر می توان مورد قبول ارزیابی کرد و قطعا در آینده می توانید به یکی از بهترین مراجع فیلم و رسانه های تصویری با رفع محدودیت ها و آرشیو های گوناگون دسترسی پیدا کنید.

دانلود فیلیمو برای اندروید

برای دانلود کلیک کنید

دانلود فیلیمو برای آپارات

برای دانلود کلیک کنید

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

3/5 - (2 امتیاز)

نظرات در مورد : دانلود اپلیکیشن فیلیمو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *