دانلود اپلیکیشن سامانه 141 راهداری

سامانه 141 راهداری | برخی از افراد در طول یک ماه بارها و بارها سفر می کنند و در فصول پاییز و زمستان که احتمال بارش شدید باران و برف نیز وجود دارد، ممکن است جان افراد در مسیرهای جاده ای به خطر بیوفتد. اکنون مسئله اینجاست که آیا راهی برای اطلاع از وضعیت جاده ها پیش از آغاز سفر وجود دارد؟ در پاسخ به این پرسش تصمیم داریم که اپلیکشن سازمان راهداری کشور را به شما معرفی کنیم که کارایی خود را در بخش های مختلف ثابت کرده است.

برای اینکهسفر خوبی داشته باشید،  باید حتما مسیر مورد نظر خود را بر روی نقشه بررسی کنید و از وجود پمپ بنزین ها، مساجد و استرختگاه های بین راهی و … در میان راه مطلع گردید. همچنین می توانید از محل دوربین های نظارت تصویری در هر بخش از جاده نیز باخبر شوید. آگاهی از این اطلاعات پیش از حرکت سبب ایجاد یک سفر خوب و آسوده می گردد.

ویژگی های اپلیکیشن سامانه 141 راهداری

دانلود اپلیکیشن سامانه 141 راهداری : در صفحه ی نخست این اپلیکیشن، یک نقشه ی کامل در دسترس کاربران می باشد که با فعال نمودن لوکیشن گوشی هوشمند، موقعیت کنونی شما را نشان خواهد داد. در منو سمت راست اپلیکیشن یک سری قابلیت ها مانند اخبار، نقشه ی گرافیکی ترافیک، مسیر یاب و … تعبیه شده است. در قسمت خبرها می توانید از آخرین وضعیت راه ها و ترافیک های جاده ای همراه با تاریخ و ساعت آن اطلاع پیدا کنید. یک قسمت اخبار صوتی هم وجود دارد که اطلاعیه­ های راه ­ها، توسط مرکز مدیریت جاده ها به کاربران اطلاع رسانی می نماید.

در شرایطی که تمایل دارید ترافیک منطقه ای را در شرایط گرافیکی بر روی نقشه ها مشاهده نمایید، گزینه ی نقشه های گرافیکی ترافیک، این ویژگی را در اختیار شما قرار می دهد. گاهی اوقات یافتن مسیر مورد نظر بر روی نقشه کار بسیار سختی است که مخصوصا اگر مسیرها طولانی باشد، بهترین روش استفاده از گزینه ی مسیریابی می باشد. در قسمت مسیریابی شما با تایپ کردن مبدا و مقصد، برنامه مسیر را برای شما بر روی نقشه نمایش می دهد.

دانلود اپلیکیشن سامانه 141 راهداری

مایکت

 

بیشتر بخوانید  عکس‌های سلفی که می‌گیرید، ممکن است امنیت سایبری‌تان را به خطر بیندازد

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: کافه بازار

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دانلود اپلیکیشن سامانه 141 راهداری

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *