دانلود اپلیکیشن بازار برای اندروید

اپلیکیشن بازار

اپلیکیشن بازار | کافه بازار یکی از منابعی است که افراد دارای گوشی های اندرویدی می توانند اپلیکیشن ها و بازی های گوشی های هوشمند اندرویدی خود را علاوه بر گوگل پلی از اینجا نیز دانلود نمایند. یکی از مسائلی که در خصوص این استور وجود دارد این است که بسیاری از محدودیت های گوگل پلی با اپلیکیشن بازار دور زده شده است. قطعا شما نیز به عنوان یکی از کاربران گوشی های اندرویدی نام سایت کافه بازار به گوشتان خورده است.

اپلیکیشن بازار

اپلیکیشن بازار به عنوان یک منبع ایرانی برای دانلود اپلیکیشن ها می باشد و به همین دلیل بسیاری از محدودیت های گوگل پلی در این اپیلیکیشن وجود ندارد و به راحتی می توانید اپلیکیشن های موردنظر خود را دانلود نمایید. در ادامه قصد داریم به معرفی مختصری از این اپلیکیشن بپردازیم و سپس لینک دانلود آن را برایتان در قرار خواهیم.

معرفی اپلیکیشن بازار

این اپلیکیشن دارای رابط کاربری بسیار ساده می باشد که می توانید به راحتی و به واسطه ی فارسی بودن زبان این اپلیکیشن از عملکرد آن مطلع شوید و از قابلیت های آن استفاده کنید. در ابتدا برای فعالسازی بازار باید یک حساب کاربری اختصاصی بسازید که این کار تنها با وارد کردن یک ایمیل انجام می شود و راهی بسیار ساده می باشد. همانطور که پیش تر اشاره کردیم، اپلیکیشن بازار به عنوان یک مرجع ایرانی برای دانلود مستقیم اپلیکیشن های گوشی های اندرویدی و همچنین دور زدن محدودیت های گوگل پلی می باشد.

اپلیکیشن بازار

بسیاری از توسعه دهندگان اپلیکیشن های اندرویدی نیز بازی ها و برنامه های خود را به صورت مستقل و تنها در بازار انتشار می دهند و از مشکلات انتشار اپلیکیشن در گوگل پلی صرف نظر می کنند. پس از ورود به این اپلیکیشن 5 آیکون در منوی پایین برای شما به نمایش در می آید. این 5 ایکون از سمت راست به ترتیب صفحه اصلی، برترین ها، دسته ها، جستجو و برنامه های من می باشد.

  • صفحه اصلی: در این بخش لیستی از اپلیکیشن های پیشنهادی توسط بازار را مشاهده می کنید. دسته بندی های متفاوتی همانند برنامه های برگزیده، بازی های برگزیده، بروز شده های برگزیده و … در این بخش برای شما نمایش داده شده است. به طور کلی این بخش یک نمای کلی از این اپلیکیشن را برای کاربران به تصویر می‌کشد.
  • برترین ها: در این بخش لیستی از برترین اپلیکیشن ها و بازی های موجود در بازار برای شما به نمایش درآمده است. برترین ها خود شامل 3 تب جداگانه می باشد که به ترتیب شامل پرفروش‌ ها، فارسی‌ ها و پرطرفدارها می باشد. در هر کدام از این تب ها لیستی از برترین اپلیکیشن ها و بازی های موجود در بازار برای شما قابل مشاهده می باشد.
بیشتر بخوانید  دانلود اپلیکیشن :کاربردی ترین های گوگل پلی در سال 2014 از نگاه زوم تک (قسمت دوم)

اپلیکیشن بازار

  • دسته ها: در این بخش می توانید لیستی از دسته بندی های مختلف را به منظور پیدا کردن اپلیکیشن ها و بازی های مختلف مشاهده نمایید.
  • جستجو: در این بخش همانطور که از نامش پیداست می توانید نام تمامی اپلیکیشن ها و یا بازی هایی که مدنظر دارید را جستجو کرده و به راحتی بدون فوت وقت به آن ها دسترسی پیدا کنید.
  • برنامه های من: در این بخش به تمامی اپلیکیشن های نصب شده بر روی گوشی اندرویدی خود دسترسی دارید و می توانید به راحتی اگر اپلیکیشنی بروزرسانی جدیدی ارائه داده بود از این طریق آن را دانلود نمایید.

دانلود

برای دانلود کلیک کنید

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

4/5 - (112 امتیاز)

نظرات در مورد : دانلود اپلیکیشن بازار برای اندروید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *