خانم ها با چه خودروهای می توانند رانندگی بهتری داشته باشند؟

زوم تک

معرفی چند خودرو برای رانندگی خانم ها  : برخی از خانم ها همیشه دوست دارند خودروهای را سوار شوند که مانند خودروهای گذشته نباشد که برای یک کلاچ یا عوض کردن دنده باید تمام تلاش خود را بکار بگیرند.  در فهرست زیر خودروهای به خانم ها معرفی شده است که می توانند گزینه های مناسبی برای رانندگی آنها باشد و آسوده تر و راحت تر رانندگی کنند . 

 

1) MVM 110s

MVM 110s

قیمت این خودرو بین 29 تا 34 میلیون تومان است  و با دو تیپ Luxury و Comfortable عرضه می گردد  و همچنین به صورت یک مدل جدید طراحی شده ولی نقطه ضعفی که دارد ایمنی پایین آن می باشد. این خودرو به سیستم های ترمز ABS و EBD مجهز می باشد و همچنین دارای دوکیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو است . 

 

امکانات :

فرمان هیدرولیک

نمایشگر مصرف سوخت لحظه ای

شیشه بالابر برقی برای چهار در

قفل مرکزی با ریموت سیستم پخش MP3 با پورت USB و بلندگوی استریو

چراغ رانندگی در روز

بدنه و درب های تقویت شده زیرپایی

و…..

 

 

2) برلیانس H320

برلیانس H320

این خودرو بین 46 تا 55 میلیون تومان می باشد و از نظر طراحی بسیار اسپرت و همچنین ظریف است . برلیانس H320 به چهار سیلندر با آرایش خطی به حجم 1498 سی سی مجهز بوده است و همچنین دارای حداکثر قدرت خروجی 103 اسب بخار و گشتاور 138 نیوتن متر می باشد.

امکانات :

گیربکس نرم و نسبتا هوشمند چهار سرعته

سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک قدرتمند

سیستم صوتی چند منظوره

صندلی های نرم و راحت

آینه های برقی

و …..

 

3) هیوندای i10

هیوندای i10

قیمت حدودی این خودرو 70 تا 75 میلیون تومان است که در کشور خودمان مونتاژ شده است . مدل ایرانی هیوندای i10 پیشرانه 1.2 لیتری دارد که با وزن 941 کیلوگرمی خود کارکردی بهترین را نشان میدهد. این خودرو از نظر طراحی داخلی بسیار جذاب می باشد و حتی برخی از افراد آن را از دیگر رقبای خود مانند میتسوبیشی میراژ، نیسان Micra، سوزوکی آلتو بهتر می دانند. با این وجود  کیفیت متریال که در ساخت این خودرو استفاده شده است به هیچ عنوان به پای کیا پیکانتو نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید  معایب برلیانس H320 زیر ذره بین

 

4) رنو ساندرو

رنو ساندرو

قیمت این خودرو بین 43 تا 55 میلیون تومان می باشد.البته این مدل خودرو از نظر طراحی کمی قدیمی شده است اما این خودرو نسبت به تندر90 پیشرفت های زیادی داشته است. این خودرو توانسته است از نظر ایمنی سه ستاره از مؤسسه ایمنی EURONCAP دریافت نماید. سیستم انتقال نیروی ساندرو از یک جعبه دنده پنج سرعته دستی و یک جعبه دنده چهار سرعته اتوماتیک تشکیل شده است.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : خانم ها با چه خودروهای می توانند رانندگی بهتری داشته باشند؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *