حل مشکل کانکت نشدن به اکانت گوگل

اکانت گوگل

کانکت نشدن به اکانت گوگل | قطعا برای شما نیز این مسئله پیش آمده است که گوشی اندرویدیتان به حساب کاربری جیمیل متصل نگردد و در این میان شما نتوانید از پلی استور اندروید برای دانلود و بروزرسانی اپلیکیشن های خود استفاده نمایید. باید بگوییم که انجام این فرآیند روش دارد و امروز تصمیم داریم که در این بخش به نحوه ی اتصال دستگاه شما به اکانت گوگل یا جیمیلتان مطلبی را طرح نماییم.

حل مشکل کانکت نشدن به اکانت گوگل

در ابتدا از متصل بودن گوشی خود به اینترنت اطمینان حاصل کنید و سپس وارد تنظیمات گوشی خود شده و گزینه Accounts and sync را انتخاب کنید. سپس گزینهAdd account  و در نهایت Google را انتخاب نموده و در صفحه پیش رو گزینه next را انتخاب کنید، حال دکمه لمسی منو گوشی را انتخاب کرده و بر روی گزینه   browser sign-in  کلیک کنید.

در صفحه ی جدیدی که برای شما به نمایش در می آید دوباره بر روی گزینه یnext  کلیک کنید ، منتظر باشید تا عملیات صورت گرفته بر روی گوشی شما اعمال گردد و پس از مشاهده ی صفحه ایی که لوگوی گوگل در آن درج شده است، جیمیل و پسورد جیمیل خود را بدون @ و gmail.com وارد کنید. در نهایت بر روی گزینه یsign in  کلیک کرده و کمی صبرکنید تا وارد اکانت خود شوید و در نهایت بر روی گزینه allow access ضربه بزنید، اکنون می توانید به راحتی وارد اکانت خود شوید.

اکانت گوگل

توجه داشته باشید که روش گفته شده تنها برای گوشی هایی است که روت نشده اند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

2.4/5 - (15 امتیاز)

بیشتر بخوانید  آپدیت جدید جیمیل به کاربران امکان ارسال ایمیل به عنوان پیوست را می دهد

نظرات در مورد : حل مشکل کانکت نشدن به اکانت گوگل

8 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. من آیت صفائی زیاد سواد خوبی ندارم ممنون میشم برنامه های من رو راهنمایی کنید یا میشه حل کنید فقط هر برنامه ای میاد aytsafyy80@gmail.com ایمیل من هست

  2. خسته نباشی دلاور٫
    خوب استاد دو دست عنوان پیجو میزدی اموزش اتصال جیمیل نه رفع مشکل اتصال

  3. سلام خسته نباشید گوگوگل پلی استور من
    دوچار اشکال شده است چه کار باید بکنم
    متشکر می شوم اگر کمک کنید

  4. سلام خسته نباشید گوگوگل پلی استور من
    دوچار اشکال شده است چه کار باید بکنم
    متشکر می شوم اگر کمک کنید