حساب کاربری G Suite گوگل در توییتر یک سایت کلاهبرداری ارزهای دیجیتال را تبلیغ کرد

کلاهبرداری ارزهای دیجیتال

این روزها در سراسر دنیا، بازار بحث های مربوط به ارزهای دیجیتال داغ است و بسیاری از افراد در تلاش هستند تا به هر طریق ممکن به این ارزهای مجازی دسترسی پیدا کنند. در این میان اطلاعاتی که کمپانی ها و افراد معروف در این زمینه ارائه می نمایند، بیشتر قابل اعتماد می باشد و بسیاری نیز سریعا این سیستم ها را فعال می نمایند.

کلاهبرداری ارزهای دیجیتال

هم اکنون شبکه اجتماعی توییتر با مشکلات مختلفی روبرو می باشد ولی به احتمال هیچ کدام از این مسائل به اندازه‌ ی کلاهبرداری در زمینه ی ارز‌های دیجیتال اهمیت ندارد. در طول ماه‌ های گذشته کلاهبرداران سعی داشته اند که حساب های کاربری اشخاص معروف نظیر ایلان ماسک را جعل نمایند و از این طریق هم توانسته‌ اند تا از افراد بیت‌ کوین دریافت نمایند، برخی از این افراد سودجو نیز توانسته‌ اند تا حساب‌ های بسیار مهم و پر‌بازدید نظیر یکی از حساب‌ های کاربری کمپانی گوگل به نام G suite را در توییتر هک نمایند.

کلاهبرداری ارزهای دیجیتال

حساب کاربری G-Suite کمپانی گوگل، که اساسا به منظور گسترش خدمات ابری کمپانی گوگل مورد استفاده می باشد، امروز توسط هکرها هک شده است. حساب کاربری مذکور یک توییت را منتشر نمود که در آن بیان می نماید: کمپانی گوگل 10 هزار بیت‌ کوین به تمامی افراد خواهد داد. ما تصمیم گرفته‌ ایم تا بزرگترین تبادل ارزهای دیجیتال در جهان را انجام دهیم. این توییت در شکل یک توییت تبلیغاتی انتشار یافته است.

لازم به ذکر است که اکنون این توییت کاملا حذف شده است و بر اساس گزارش وب سایت خبری BitRef، هیچ پولی به این کیف پول بیت‌ کوین واریز نشده است. کمپانی تنها هدف حمله های هکری امروز نبود، این افراد سودجو پیام های مشابه‌ ای را هم در حساب Target منتشر نموده اند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: androidpolice

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : حساب کاربری G Suite گوگل در توییتر یک سایت کلاهبرداری ارزهای دیجیتال را تبلیغ کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *