حذف اکانت تلگرام ایکس

تلگرام ایکس

پیام رسان تلگرام ایکس یکی از پیام رسان های رسمی منتشر شده توسط خود تلگرام می باشد که برخی از افراد به دلیل قابلیت های جذاب، این پیام رسان را به عنوان جایگزین تلگرام اصلی نصب نموده اند. در ابتدا به این نکته توجه داشته باشید که اگر از این روش استفاده نمایید و حساب کاربری تلگرام خود را به طور کامل حذف نماید، تمامی پیام‌ های ذخیره شده، تصاویر پروفایل ها و کانال‌ ها و همه ی گروه‌ هایی که در آن عضو هستید پاک خواهد شد و راهی برای بازگشت‌ آن ها وجود ندارد.

حذف اکانت تلگرام ایکس

  • برای حذف کامل اکانت تلگرام تنها باید به صفحه مربوط به غیرفعال کردن اکانت در وب‌سایت تلگرام مراجعه نمایید. بعد از وارد شدن به این ‌صفحه کادری را مشاهده می نمایید که شما باید در آن شماره موبایل اکانتی را که می‌ خواهد آن را حذف و یا غیرفعال کنید، وارد نمایید.
  • سپس بر روی گزینه ی Next کلیک نموده تا صفحه ی دیگری برای شما نمایان گردد. در این بخش یک کد که به منظور تایید استفاده شما از اکانت می باشد، به صورت پیامک و همچنین در تلگرام برای شما ارسال می‌ شود و باید آن را در کادر Confirmation Code وارد نمایید.

تلگرام ایکس

  • در ادامه یک صفحه جدید برای شما باز می‌ شود و ابتدا به شما اخطار می‌ دهد که با غیرفعال کردن اکانت تلگرام ایکس همه ی اطلاعات شما، مانند بخش چت‌ های خصوصی، گروه‌‌ ها و کانال‌ هایتان پاک خواهد و دیگر قابل دسترسی با همین اکانت نخواهند بود. در این بخش به این نکته نیز اشاره دارد که بعد از غیرفعال کردن اکانت، چند روز طول می‌ کشد تا دوباره بتوانید با استفاده از این شماره یک حساب کاربری جدید درست کنید. در این بخش بر روی گزینه ی Done کلیک نمایید.

تلگرام ایکس

  • در آخر در پنجره‌ای که همانند تصویر زیر برای شما باز می‌شود، فقط کافیست بر روی گزینه ی سبز رنگ Yes, Delete My Account کلیک کرده تا حساب کاربری تلگرام شما همراه با تمامی اطلاعات موجود در آن به طور کامل غیرفعال گردد. با این روش حساب کاربری تلگرام ایکس شما هم به طور کامل حذف خواهد شد.
بیشتر بخوانید  خداحافظی یاهو مسنجر با دنیای پیام رسان ها

تلگرام ایکس

لازم است بدانید که پس از انجام مراحل بالا، اولا هیچ راهی برای بازگشت اطلاعات شما در اکانت‌ موجود نمی باشد و باید پیش از حذف کامل اکانت از آن ها یک نسخه ی پشتیبان تهیه می کردید. ثانیا به منظور ثبت دوباره در تلگرام شاید با محدودیت‌ هایی روبرو شوید که لازم باشد چند روزی صبر نمایید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

2.9/5 - (15 امتیاز)

نظرات در مورد : حذف اکانت تلگرام ایکس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *