حافظه اس اس دی 4 ترابایتی سامسونگ رونمایی شد

حافظه اس اس دی 4 ترابایتی

حافظه اس اس دی 4 ترابایتی سامسونگ | حافظه های اس اس دی جایگاه خاصی در بازار را از آن خود کرده اند. سرعت و کیفیت حافظه های اس اس دی , نسبت به سایر اجناس موجود در بازار بالا تر هستند. همین سرعت بالا باعث شده این حافظه ها به طور قابل توجهی گران تر از سایر محصولات باشند. البته افزایش ظرفیت بالاتر از ۴ ترابایت برای این حافظه های اس اس دی , باعث شده قیمت آن ها برای مصرف کننده ها بیش از 1000 دلار شود و این امر منجر به ناراحتی و خرید سخت کاربران شده است. در مقایسه حافظه‌ های ۲ ترا بایتی 850 پرو شرکت سامسونگ با نمونه‌‌ ی ۴ ترا بایتی 850 Evo , حافظه‌ های ۲ ترا بایتی سامسونگ دارای قیمت معقول تری بوده و حدود 900 دلار می باشد اما قیمتی که برای نمونه‌‌ ی ۴ ترابایتی 850 Evo در نظر گرفته شده , ۱۴۹۹۹ دلار می باشد که بسیار گران تر از سامسونگ است.

حافظه های اس اس دی با اتصال به SATA, به سرعتی باور نکردنی دست یافته اند , به طوری که سرعتی حدود 3500 مگابایت بر ثانیه , سرعتی است که برای حافظه‌ه ای 960 Pro M. 2 PCIe در نظر گرفته است. در مقایسه ,  حافظه جدید سامسونگ دارای سرعت ۵۶۰ و ۵۳۰ مگابایت‌ می باشند. برای آگاهی از این امر که حافظه‌ ی 860 Pro چگونه بوده و دقیقا چه جزئیاتی دارد و از چه ویژگی هایی بر خوردار می باشد , باید منتظر باشیم که شرکت سامسونگ این دستگاه های حافظه را وارد بازار کند. البته برخی از جزییات و ویژگی های این حافظه از بسته و تصاویر منتشر شده قابل حدس می باشد.

ظرفیت متفاوتی برای هارد های حافظه ی 860 Pro در نظر گفته شده است اما با توجه به قیمت ها و استقبال کاربران از محصولات قبلی احتمالا , این شرکت کره ای روی ظرفیت 512 تمرکز کرده و مدل های 1 ترا بایتی و 2 ترابایتی کم تر از 512 تولید شوند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیفون 7 در صدر جدول پر فروش ترین گوشی های 2017

نظرات در مورد : حافظه اس اس دی 4 ترابایتی سامسونگ رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *