جف بزوس به عنوان ثروتمندترین مرد جهان شناخته شد

جف بزوس

برای بسیاری از افراد جذاب می باشد که چه کسی به عنوان ثروتمندترین مرد و یا زن جهان شناخته شده است و در این مسیر چه چیزی سبب شده است که به چنین عنوانی دست یابند. اکنون بر اساس آمار و اطلاعات منتشر شده در این خصوص، جف بزوس با ارزش ثروت 105.1 میلیارد دلار به عنوان ثروتمندترین مرد دنیا شناخته شده است و این عنوان را از بیل گیتس ربوده است!

همانطور که می دانید جف بزوس، مدیرعامل کمپانی معتبر آمازون می باشد که در طی روزهای اخیر ارزش میزان سهام او در این کمپانی به بیشترین میزن رسیده و ارزش خالص ثروت بزوس به 105.1 دلار رسیده است. بر اساس گزارش های منتشر شده از سوی خبرگزاری های بورس جهانی در 12ام دسامبر 2017 ارزش سهام کمپانی آمازون حدود 55 درصد افزایش داشته است و تا امروز نیز سهام این سایت خرده فروشی آنلاین 6 درصد دیگر نیز افزایش یافته است.

جف بزوس

این موضوع در حالی است که میزان ثروت بیل گیتس، مرد اول کمپانی مایکروسافت در ماه اوریل سال 1999 میلادی، 100 میلیارد دلار تخمین زده شده بود و بر اساس آمار منتشر شده در هفته ی گذشته ارزش ثروت او به 93 ملیارد دلار کاهش یافته است. اما بر اساس گفته ی تحلیلگران، اگر بیل گیتس صدها میلیون دلار از سهام مایکروسافت و میلیاردها دلار پول نقد خود را به خیریهاعطا نکرده بود، هم اکنون ثروت گیتس از 150 میلیارد دلار نیز بالاتر می رفت.

در دنیای تکنولوژی افرادی که دارای ایده های نو و جدید می باشند، بسیار در تلاش هستند که آن ها را ثبت کرده و به عمل برسانند. همانطور که می دانید چند سالی نیز استیو جابز فقید، مدیرعامل کمپانی اپل این عنوان را داشت که پس از آن این عنوان به بیل گیتس رسید و هم اکنون نیز جف بزوس فرد اول دنیای تکنولوژی می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هدفون آمازون Echo Buds معرفی شد

نظرات در مورد : جف بزوس به عنوان ثروتمندترین مرد جهان شناخته شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *