جزئیات اتومبیل جدید میتسوبیشی میراژ ۲۰۱۸

میتسوبیشی میراژ

به احتمال زیاد مدل جدید میتسوبیشی میراژ که در راه است، با پلتفرم نسل جدید رنو کلیو عرضه خواهد شد. با این حال مدل ۲۰۱۸ تفاوت ظاهری اندکی با نسخه‌ی فعلی خواهد داشت.

برند محبوب میتسوبیشی طبق برنامه ریزی های تازه و جاه ‌طلبانه ی خود موسوم به Drive for Growth تولید ۱۱ مدل اتومبیل شاسی ‌بلند را در دستور کار قرار داده است. در میان این ۱۱ مدل ۶ خودرو طراحی کاملا تازه‌ ای به خود گرفته اند و ۵ نسخه به‌ روز‌ شده از مدل‌ های قبل عرضه می‌ شوند. ظاهرا هاچ‌ بک میراژ جدید با طراحی و ساختار بهبود یافته تر، جزو این گروه از ماشین ها است و در اروپا به زودی روانه بازار خواهد شد.

طبق گزارش‌های تازه ی منابع موسخ در این باره  میراژ جدید اشتراکات و شباهت های زیادی با رنو کلیو که قرار است سال آینده معرفی می‌شود دارد و بر اساس آن بازسازی خواهد شد. گفته می‌شود که سوپرمینی فرانسوی ،کلیو، دستخوش تغییرات قابل‌ توجهی خواهد شد و از پلتفرمی کاملا جدید بهره می‌گیرد که برای میراژ هم مناسب خواهد بود.

حالا این سؤال برای دوستداران خودرو و یا کسانی که خبر های مربوط به این شرکت را پیگیری می‌ کنند مطرح می‌شود که چرا خودرو ساز ژاپنی میراژ بعدی را بر اساس پلتفرم مرسوم طراحی نمی‌کند؟، البته جای تعجب هم نیست چون توسعه پلتفرم سابق برای میتسوبیشی نیازمند صرف هزینه زیادی بود و در مقایسه با حاشیه‌ سود خودروهای گروه B یعنی خودرو های سایز کوچک ارزش سرمایه‌ گذاری نداشت، به همین دلیل پایه و اساس خودروی کلیو برای میراژ در نظر گرفته شده است تا در حین کاهش هزینه ‌ها سرعت طراحی و توسعه هم بالا برود. این نسل‌ جدید خودروی میراژ با پیشرانه ۰.۹ لیتری توربو شارژ بنزینی در دسترس خواهد بود. این پیشرانه روی بسیاری از خودروهای رنو و داچیا، نیسان میکرا، اسمارت ForTwo و اسمارت Four duo نصب شده است.

فعلا برای اظهار نظر در مورد نسخه آمریکا خودروی میراژ زود است. میراژ در حال حاضر، دومین خودروی مقرون‌به‌صرفه با قیمت ۱۳,۸۳۰ دلار بازار ایالات متحده به شمار می‌رود. جزئیات بیشتر و تصاویر نسل جدید این خودرو به محض انتشار در اختیار شما قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی میتسوبیشی اوتلندر PHEV 2018

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جزئیات اتومبیل جدید میتسوبیشی میراژ ۲۰۱۸

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *