جدیدترین اطلاعات گوشی هوشمند گلکسی اس 10 لایت افشا شد

گلکسی اس 10 لایت

کمپانی سامسونگ در سال 2018 میلادی بر اساس سنت همیشگی تصمیم دارد تا از پرچمدار جدید خود رونمایی به عمل آورد و در این میان برخی از تحلیلگران از پرچمدار بعدی این کمپانی با نام گلکسی اس 10 یاد کرده اند. اما بر اساس اطلاعات منتشر شده گویا این کمپانی تصمیم دارد تا از یک نسخه ی میان رده با پسوند لایت (lite) نیز رونمایی به عمل آورد. امروز یک سری مشخصات جدید از گلکسی اس 10 لایت سامسونگ افشا شد که در ادامه به بررسی این مشخصات خواهیم پرداخت.

گلکسی اس 10 لایت

یکی از تصمیمات خوب کمپانی کره ای سامسونگ در سال های قبل ارائه ی یک نسخه ضعیف تر از پرچمدار معرفی شده در همان سال با پسوند مینی بود که البته این مدل ها به مراتب ضعیف تر از مدل های اصلی خود بودند ولی اکنون بن گسکین، یکی از افشاگران معروف دنیای فناوری ادعا کرده است که گلکسی اس 10 لایت سامسونگ به طور تقریبی قدرت پردازشی برابر با نسخه ی اصلی را دارا خواهد بود.

طبق گزارشات منتشر شده از سوی این افشاگر معروف گلکسی اس 10 لایت نیز شبیه به مدل های اصلی و همچنین نسخه ی پلاس این سری از پردازنده های اسنپدراگون 8150 و یا 845 استفاده خواهد کرد. از لحاظ میزان رم و حافظه ی داخلی شاهد حضور نسخه های متفاوتی خواهیم بود که دارای 4 و یا 6 گیگابایت حافظه ی رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه ی گران تر با 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی می باشد. این تحلیگر به ابعاد و یا کیفیت صفحه نمایش این گوشی هوشمند اشاره ای نداشته است ولی ادعا کرده است که سامسونگ گلکسی اس 10 لایت را به صفحه نمایش جدید infinity O j[idc o,hin ;vn  که در کنفرانس توسعه دهندگان که چند روز قبل مشخص شد، شاهد معرفی آن بودیم. در داخل این پنل بدون حاشیه دوربین سلفی داخل حفره ای گرد و در گوشه ی سمت چپ صفحه می گیرد.

گلکسی اس 10 لایت

پنل موردنظر داخل بدنه ای فلزی قرار گرفته است که دارای یک سنسور اثر انگشت فیزیکی بر روی لبه آن می باشد. در شرایطی که تمامی شایعات قبلی از حضور یک دوربین با ماژول تک گانه گلکسی اس 10 لایت حکایت می کردند، این افشاگر دنیای دیجیتال از تجهیز این گوشی هوشمند به یک دوربین اصلی دوگانه اطلاع داد که سنسورهای آن به احتمال به صورت افقی در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: wccftech

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جدیدترین اطلاعات گوشی هوشمند گلکسی اس 10 لایت افشا شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *