جدیدترین آمار استفاده از نسخه های اندرویدی در ماه ژوئن ( آندروید 6 هم اکنون در بالاترین رتبه است)

آمار استفاده از نسخه های اندروید

آمار استفاده از نسخه های متفاوت  اندرویدی در ماه ژوئن منتشر شد ( آندروید 6 هم اکنون در بالاترین رتبه است):  همیشه آمار و ارقام مرتبط با گوشی های اندروید  در هفته اول هر ماه میلادی منتشر می گردد . در این آمار به صورت درصدی نشان می دهد که استفاده کنندگان از هر نسخه سیستم عامل اندروید چند درصد استفاده کرده اند. نسخه 7.0 و 7.1.1 نسبت به ماه گذشته دارای رشد بوداند . با 2.4 درصد افزایش به 9.5 درصد رسیده اند .

درصد استفاده از نسخه های اندروید

در این آمار زیادترین درصد استفاده به نسخه 6 می رسد که حدود 31.2 درصد استفاده دستگاهای اندرویدی را به خود اختصاص داده است . بعد از آن نسخه 5 و 5.1 هستند که با نام لالی پاپ می باشند . در ماه گذشته نسخه لالی پاپ نسبت به نسخه 6 ( مارشمالو ) در رتبه بالاتری بود اما در این ماه تعدادی از کاربران  با دریافت نسخه 6 ، بروزرسانی را به نسخه6 انجام دادند .

بعد از آنها رتبه سوم استفاده به نسخه 4.4 اندروید می رسد که همان کیت کت می باشد  و دارای محبوبیت می باشد و 18.1 درصد از این نسخه استفاده می نمایند و و رتبه چهارم به اندروید نوقات با 9.5 درصد اختصاص دارد.

در ماه های آینده با عرضه شدن گوشی های هوشمند جدید با اندروید نسخه7 ،پیش بینی می شود که سهم استفاده از این نسخه ی اندرویدی افزایش یابد .

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جدیدترین آمار استفاده از نسخه های اندرویدی در ماه ژوئن ( آندروید 6 هم اکنون در بالاترین رتبه است)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *