تیزر منتسب به سامسونگ گلکسی نوت 7، صفحه نمایش با لبه منحنی را نشان می دهد.

گلکسی نوت 7

به لطف یک تیزر منتسب به ورژن بعدی فبلت سامسونگ گلکسی نوت،  ظاهرا برخی از رمز ورازهای مربوط به این فبلت فاش شده است. تصویر توسط یک منبع که مایل بود ناشناس باقی بماند ، برای ما فرستاده شده است. بر اساس توضیحات او، او توانست یک تصویر از تیزر به دست آورد. اگر تصویر قانونی باشد، تایید میکند که سامسونگ در حال طراحی دستگاه هوشمند دیگری است و نام گلکسی نت امسال را سامسونگ گلکسی نوت 7 خواهد گذاشت.

اگر از نت 6 صرفنظر کرده و به سراغ نوت 7 برویم، سامسونگ، نوت 7 را با سامسونگ گلکسی اس 7 هماهنگ کرده است. ترس سامسونگ از این بود که مشتریانش به اسم گلکسی نت6 نگاه کرده و نتیجه بگیرند که از تکنولوژی سال قبل استفاده می کند. به علاوه، آیفون 7 و آیفون 7 پلاس اپل می توانست در طول سه ماه راه اندازی سامسونگ، اسطوره خود را همیشگی کند.

این تیزر نوشته “در لبه چیزی فوق العاده بنویسید.” را نشان می دهد. این ظاهرا اشاره به شایعه طراحی گلکسی نوت 7 با عنوان “لبه های منحنی در جلو و پشت دستگاه” میکند. همچنین ممکن است مربوط به قابلیت های جدید اس پن باشد.

ما انتظار داریم گلکسی نوت 7 به صورت، صفحه نمایش 5.8 اینچ از نوع سوپر آمولا با رزولوشن 1440 در 2560 QHD باشد. اسنپ دراگون 823 Soc زیر هود با یک CPU چهار هسته و GPU آدرئو530. رم 6 گیگابایتی روی برد و دوربین عقب 12 مگاپیکسلی با روزنه f/1.7

خواهیم دید که این فبلت به زودی یک ماه بعد از راه اندازی معرفی خواهد شد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رونمایی سامسونگ از گوشی GALAXY Z FLIP 3

نظرات در مورد : تیزر منتسب به سامسونگ گلکسی نوت 7، صفحه نمایش با لبه منحنی را نشان می دهد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *