تولید اولین Sim-SD کشور توسط همراه اول

Sim-SD

Sim-SD | هر روز در دنیا تکنولوژی ها در حال پیشرفت هستند و بسیاری از افراد نیز علاقه یبسیاری به تکنولوزی های جدید دارند. قطعا شما نیز در گوشی های سامسونگ دیده اید که درگاه ورودی سیم کارت، هم درگاه ورودی رم می باشد و هم سیم کارت. این سیستم به نوعی طراحی شده است که متناسب با سیمکارت های اپراتورهای خارجی است و به نوعی هم حافظه ی رم آن ها می باشد و هم سیمکارت .

Sim-SD

اکنون همراه اول برای نخستین بار با ارائه Sim-SD استفاده از سیم ‌کارت و حافظه جانبی  را به طور همزمان در گوشی‌ های دوسیم‌ کارته فراهم نموده است. اپراتور همراه اول برای اولین بار در کشور سیم کارت Sim-SD تولید می‌ کند. توسعه ی این نوع سیمکارت ها با استفاده از توان متخصصان داخلی توسط کارخانه تولید سیم‌ کارت همراه اول انجام می‌ گردد. این سیم‌ کارت جدید که Sim-SD نام دارد، دارای یک چیپ ست کارت حافظه میکرو اس‌ دی و یک چیپ ست نانوسیم می باشد و قابلیت استفاده از سیم‌ کارت دوم و کارت حافظه را به طور همزمان در گوشی‌ های دو سیم‌ کارت بازار فراهم می‌ نماید.

Sim-SD

در حال حاضر بسیاری از گوشی های هوشمند دوسیم کارته در بازار، فقط دو اسلات سیمکارت دارند که اسلات اول برای سیم کارت اول و اسلات دوم به منظور قرارگیری سیم کارت دوم و یا کارت حافظه می باشد. اپراتور همراه اول قرار است تا Sim-SD را در حجم حافظه های 8، 16، 32 و 64 گیگابایتی تولید نموده و به کاربران این اپراتور عرضه نماید. علاقمندن برای پیش خرید این سیمکارت ها می‌ توانند به سالن همراه اول در نمایشگاه ایران تلکام 2018 مراجعه نمایند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  شايعه نامعتبر بودن شناسه هاي اعلام شده همراه اول درست نیست !

نظرات در مورد : تولید اولین Sim-SD کشور توسط همراه اول

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *