تلگرام حسن ريوندي

حسن ریوندی

حسن ریوندی : در هیاهو و شلوغی های زندگی گاهی دلمان کمی خنده از ته دل می خواهد با اینکه این روزها بیشتر پزشکان توصیه میکنند حداقل در روز چند دقیقه را بخندیم و در مورد خنده فواید زیادی را برای ما بیان می کنند ولی عده ی اصلا به این موضوع توجه نمی کنند. شاید تا به حال اسم حسن ریوندی را شنیده باشید و یا در فضای مجازی او را زیاد دیده باشید . افرادی که اسم حسن ریوندی برایشان آشنا است ناخودگاه به یاد خنده و شادی می افتند . حسن ریوندی یکی از استندآپ کمدی ، کمدین و مجری ایرانی می باشد که توانست اولین کنسرت خنده را در ایران برپا کندو بین افراد برای خود شهرت داشته باشد.او در کنسرت های خود با مطرح کردن طنزهای اجتماعی ، تقلید صدای خوانندگان و …برنامه خود را اجرا می نماید.  حسن ریوندی متولد شهر سبزوار می باشد.که در زمینه های متفاوتی استعدادهای از کودکی داشته است یکی از آنها تقلید صدا است .

حسن ریوندی این روزها در ایران شهرت زیادی دارد و مردم بسیاری برای تماشای کنسرت او بلیط تهیه می کنند و ساعت ها پای حرف های طنز آمیز او می نشینند. قسمت زیادی از اجرای  حسن ریوندی به حالت سوژه سازی انی و طنز بداهه می باشد. معمولا برای کنسرت های او با عنوان های مانند انفجار بمب خنده در سالن میلاد و … روبرو می شویم .

همانطور که می دانید  برخی افراد مشهور در تلگرام کانال دارند و کاربران عزیز می توانند برای همراهی کردن فرد محبوب خود ، عضو کانال او باشند.

از این پس شما می توانید با عضویت در کانال حسن ریوندی از ویدئوها و اخبارهای مربوط به او آگاهی داشته باشید.

آدرس کانال حسن ریوندیhttps://telegram.me/hassan_reyvandi

بعد از ورود به آدرس فوق با گزینه Join در پایین صفحه را کلیک کنید تا در کانال حسن ریوندی عضو شوید.

 

2/5 - (3 امتیاز)

بیشتر بخوانید  آیا تلگرام پولی خواهد شد؟

نظرات در مورد : تلگرام حسن ريوندي

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *