پخش زنده نمایشگاه CES 2014 : تلویزیون هوشمند سامسونگ با قابلیت خم شدن

SAMSUNG

سامسونگ همواره در زمینه ی تکنولوژی های مربوط به تلویزیون هوشمند و نوآوری های این زمینه پیشتاز بوده است و تقریبا بدون رقیب در این میدان یکه تاز است . به تازگی نیز در نمایشگاه CES 2014 ، سامسونگ نسل جدید نمایشگرهای هوشمند خود را با قابلیت بسیار جالبی به معرض نمایش گذاشته است . این نمایشگرهای 4K ، دارای اندازه ی 85 اینچی میباشند و نکته ی جالب این است که از فناوری OLED در ساخت آنها استفاده نشده است و این سری جدید ، همگی LED هستند .

SAMSUNG2
SAMSUNG

در کنترل هوشمند این تلویزیونها ، دکمه ای وجود دارد که به کاربر اجازه میدهد با فشردن آن ، صفحه ی نمایشگر را خم کند و به صورت محدب آنرا تماشا کند . این قابلیت آنجا کاربرد دارد که با توجه به سایز بزرگ این مانیتور ( 85 اینچ ) ، گاهی اوقات شما نمیتوانید تمام صفحه را زیر نظر بگیرید و مثلا هنگام تماشای یک مسابقه ی فوتبال ، با استفاده از این قابلیت قادر خواهید بود تا احاطه ی بیشتری بر رزمین مسابقه داشته باشید .

صفحه ی نمایش این محصول قادر است تا به سرعت و تنها با فشردن یک دکمه ، دوباره به حالت اولیه ی خود برگردد و همان دید مسطح و Flat را به شما عرضه کند .

Smart_Control_for_2014_Samsung_Smart_TV
Smart_Control_for_2014_Samsung_Smart_TV

در این نمایشگاه ، نسخه ی دموی این نمایشگر با تعدادی از برنامه های کاربردی قرار داده شده است تا بازدیدکنندگان بتوانند از آنها در صفحه ی خمیده نیز استفاده کنند و تجربه ی جدید به دست بیاورند . این تلویزیون در ماه مارس سال 2014 میلادی و در کنفرانس خبری سامسونگ ، به طور رسمی معرفی خواهد شد .

SAMSUNG
SAMSUNG

هنوز قیمت و تاریخ عرضه ی این نمایشگر فوق پیشرفته به بازار عمومی اعلام نشده است ، اما به نظر میرسد با توجه به قابلیت جدید و امکانات زیادی که این نمایشگر دارد ، گرانترین محصول عرضه شده ی سامسونگ از ابتدای تاسیس کمپانی باشد .

منتظر اخبار جدیدتری از نمایشگاه CES 2014 باشید !

منبع : cnet

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رونمایی از جدیدترین پرچمدار سامسونگ را بصورت آنلاین مشاهده کنید .

نظرات در مورد : پخش زنده نمایشگاه CES 2014 : تلویزیون هوشمند سامسونگ با قابلیت خم شدن

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. به حق چیزهای ندیده !!!! تلویزیون جالبی باید باشه اتفاقا چند وقت پیش تو یه سایت ایرانی می خوندم که صفحه کاغذو به نمایشگر چند دقیقه ای تبدیل کرده بودن اونم جالب بود فکر کنم لینکش این باشه :
    http://2dto3d.ir/3d/paper3d