تلویزیون های ضد ضربه

تلویزیون های ضد ضربه

تلویزیون های ضد ضربه: در این مقاله چند نکته کلیدی در مورد تلویزیون های ضد ضربه صحبت خواهیم کرد . در بازار های دنیا تلویزیون های ضد ضربه توسط برند های مختلف ارائه شده است که در انتهای مقاله چند تلویزیون ضد ضربه شرکت های مختلف برای شما  عزیزان ارائه خواهد شد . با زوم تک همراه باشید .

تلویزیون های ضد ضربه را بشناسید !

امروزه در بازار های دنیا تلویزیون های متنوعی را می بینید که هر کدام برای خود قابلیت های خاصی را دارند . نسبت به سال های گذشته که تنها مدل های محدودی از تلویزیون در بازار وجود داشت امروزه مدل های زیادی از تلویزیون ها را مشاهده می کنید .

تلویزیون های ضد ضربه یکی دیگر از تکنولوژی جدیدی می باشد که امروزه وارد بازار شده اند . هنگامی که تلویزیونی را میخریم نگرانیم که کودکمان به آن ضربه بزند . زیرا بارها شاهد سوختن صفحه نمایش بر اثر ضربه به شیشه بوده ایم . عموما هزینه های تعمیر تلویزیون به نسبت قیمت اصلی آن زیاد بوده است که دیگر مقرون به صرفه نمی باشد .

اما امروزه نسل های جدیدی از تلویزیون هستند که ساخته شده از صفحه نمایش های می باشند که ضد ضربه اند . به عنوان مثال شرکت ال جی یکی از شرکت های است که اقدام به ساخت تلویزیون های ضد ضربه کرده است .

تلویزیون های ضد ضربه هنگامی که مشت به آنها بزنید دیگر هیچ گونه تغییر رنگ و …. را نداشته است . وجود تلویزیون های ضد ضربه موجب می شود که شما دیگر هیچ گونه نگرانی بابت حمل تلویزیون یا ضربه کودکان به صفحه نمایش نداشته باشید .

استفاده از طلق های ضخیم برای محافظت از تلویزیون

یکی از روش هایی که می توان مقاومت تلویزیون های را در مقال ضربه افزایش داد استفاده از طلقهای ضخیم در تلویزیون های امروزی می تواند مشکل ضد ضربه بودن تلویزیون های عادی را برطرف نماید . نمونه ای از طلق های ضد ضربه را می توانید در تصاویر زیر ببینید .

تلویزیون های ضد ضربه - طلق ضد ضربهمعرفی تلویزیون ضد ضربه

تلویزیون ال ای دی سه بعدی اسمارت ال جی پنل ضد ضربه LED SMART FULL HD 3D LG 55LB6520

تلویزیون ضد ضربه

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  جهش بازار تلویزیون چین در ماه فوریه

نظرات در مورد : تلویزیون های ضد ضربه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *