تفاوت رونیز و سرانزا

تفاوت رونیز و سرانزا : بسیاری از علاقه مندان به خودرو برایشان این سوال وجود دارد که تفاوت میان رونیز و سرانزا چیست؟ زیرا این دو خودرو از لحاظ ظاهری باهم هیچ تفاوتی ندارند ولی دلیل اینکه نام های متفاوتی دارند، چه می باشد؟! برای یافتن پاسخ این سوال در ادامه با ما همراه باشید.

فرق رونیز و سرانزا

خودروسازان ایرانی برای اینکه بتوانند توانایی های خود را به کشورهای دیگر نشان بدهند، محصولات جدیدی را به بازار خودرو ارائه دهند، یکی از این خودروها سرانزا می باشد که بر روی شاسی رونیز سوار شده و پس از رونیز دومین خودروی 7 نفره شرکت پارس خودرو می باشد . نام این خودرو از یک منطقه در استان خراسان گرفته شده است و یکی از تولیدات شرکت پارس خودرو می باشد.

زمانی که خودروی نیسان پیکاپ وارد بازار ایران شد چون که یک خودروی SUV در میان محصولات خودروسازان داخلی وجود نداشت بسیاری از افرادی که خودروی پیکاپ را خریداری نمودند، بر روی بار این خودرو انواع مدل های اتاق را قرار دادند تا آن را به یک خودروی استیشن تبدیل نمایند. البته این پس از عرضه ی رونیز در ایران این مسئله تاحدودی برطرف شد و بسیاری از کاربران نیاز خودرا برطرف نمودند اما چون برخی از نمای جلوی این خودرو راضی نبودند به همین علت شرکت پارس خودرو یک خودروی SUV هفت نفره ی استیشن با طراحی نیسان پیکاپ معرفی کرد و نام آن را سرانزا قرار داد.

نقاط ضعف سرانزا

کیفیت ساخت پایین ضربه گیرهای درب خودرو و ایجاد ظاهری بدفرم بر روی خودرو

طراحی ضعیف چراغ های عقب از لحاظ ظاهری

مشکل در نحوه ی اتصال بچه گلگیرها

نقاط قوت سرانزا

پوشش کروم بر روی آینه های بغل خودرو

نحوه ی طراحی اصولی سپرهای عقب

زاپاس بند لاستیک خودرو

به طورکلی طراحی این خودرو نسبت به رونیز در سطح پایین تری قرار داشته و قطعا نسبت به خودروهای امروزی طراحی بسیار ضعیف تری دارد و این خودرو تنها برای رفع انتظارات کاربران طراحی و ساخته شده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

4.9/5 - (41 امتیاز)

نظرات در مورد : تفاوت رونیز و سرانزا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *