تعطیلی فروشگاه تخصصی اپل واچ در توکیو!

اپل واچ

شرکت اپل یکی از برترین برند هایی است که در زمینه تکنولوژی فعالیت های بسیار زیادی دارد و در حوزه های گوناگونی از جمله گوشی هوشمند , لپ تاپ , مک بوک و گجت های پوشیدنی محصولات منحصر به فردی را تولید کرده است , اما گویا چندان در تولید اپل واچ موفق نبوده و قصد دارد به عرضه این محصول خاتمه بخشد.

در طی خبری که از سوی شرکت اپل منتشر شد , مطلع شدیم که این کمپانی تصمیم گرفته است در تاریخ 23 اردیبهشت سال جاری , آخرین فروشگاه اختصاصی برای فروش اپل واچ های خود را تعطیل کند. این فروشگاه واقع در منطقه‌ شینجوکو شهر توکیو , در سال 2015 تأسیس شد و اکنون آخرین فروشگاهی بود که کمپانی اپل برای فروش ساعت های خود از آن استفاده می کرد. این خبر با انتشار عکس هایی از اعلامیه های نصب شده در اطراف فروشگاه که حاکی از تعطیلی آن است , قطعی شد. هر چند که پس از آن که کمپانی اپل دو تا از بزرگ ترین فروشگاه های خود در پاریس و لندن را تعطیل کرد , منحل شدن این فروشگاه نیز چندان باعث تعجب نشد و حتی عده ای این امر را پیش بینی کرده بودند. شرکت اپل یک حراجی بسیار بزرگ را ماه گذشته برگزار کرد که طی آن محصولاتش را با قمیت هایی باور نکردنی فروخت.

عده ای بر این باورند این تعطیلی ها نشانه ضعف اپل نیست , بلکه این شرکت سیاست خود در زمینه تولید گجت های پوشیدنی را تغییر خواهد داد و این کار ها همگی به منظور رسیدن به هدف خود است. عده‌ ای دیگر از متخصصان در گزارش های مختلف بیان می کنند , کمپانی اپل فروشگاه های بزرگ و جامع و کامل زیادی ور بسیاری از شهر های پر جمعیت و اکثر پایتخت های کشور ها دارد , از این رو دیگر نیازی نیست با وجود این فروشگاه ها , محصولات خود را به صورت مجزا و در فروشگاه های اختصاصی عرضه کند. استور های بزرگ و جامع می توانند کلیه محصولات را عرضه کنند همچنین این شرایط درصد فروش را افزایش داده و باعث رشد و تقویت فروش اینترنتی می شود و سود بیشتری را برای کمپانی اپل به همراه خواهد داشت.

اما هنوز مطلبی به صورت رسمی درباره علت این امر از سوی شرکت اپل منتشر نشده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تعطیلی فروشگاه تخصصی اپل واچ در توکیو!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *