تعداد بسیار زیادی از کاربران دستگاه های اپلی سیستم عامل خود را به iOS 11 بروزرسانی کرده اند

iOS 11

یکی از ویژگی های سیستم عامل جدید اپل این است که طیف بالایی از کاربران این دستگاه ها، این بروزرسانی را انجام داده اند و بر طبق آمارهایی که کمپانی اپل در اپ استور توسعه دهندگان منتشر کرده است هم اکنون 65 درصد از افراد این سیستم عامل را بر روی دستگاه های اپلی خود نصب نموده اند. این نکته که قابل ذکر است که هنوز 28 درص از کاربران از iOS 10 استفاده کرده و 7 درصد نیز از نسخه های قدیمی تر این سیستم عامل هم اکنون استفاده می کنند.

بر اساس آمار منتشر شده از تاریخ 5 دسامبر تابه امروز نزدیک به 6 درصد به آمار استفاده کنندگان از سیستم عامل iOS 11 افزوده شده است و در ماه نوامبر سال 2017 میلادی 52 درصد از دستگاه های این کمپانی مجهز به این نسخه از سیستم عامل می باشند. کمپانی اپل هم اکنون نسخه های 11.2.1 و 11.2.2 را به عنوان آخرین نسخه های معرفی شده از iOS 11 منتشر کرده است و باگ و مشکلات اساسی آن را برطرف نموده است.

iOS 11

بد نیست بدانید که نسخه ی 11.2.2 این سیستم عامل به منظور کاهش مسائل آسیب پذیری توسط Spectre منتشر گردیده است. ویژگی هایی که iOS 11.2 برای دستگاه های اپل به همراه آورد شامل Apple Pay Cash و شارژر بی سیم 7.5 واتی می باشد که تاثیر چندانی بر روی افزایش کاربران برای بروزرسانی به iOS 11 نگذاشته است و کمپانی اپل این بار به دنبال معرفی نسخه ی iOS 11.2.5 می باشد تا جلوی لینک های مخربی که سبب از کار افتادن پیام رسان ها در زمان دریافت پیام متنی می شود را بگیرد. این بروزرسانی احتمالا در هفته ی آینده منتشر خواهد شد.

بر اساس آمار منتشر شده از سوی گوگل تاکنون تنها 26.3 درصد از دستگاه های اندرویدی به سیستم عامل اندروید 7 نوقا بروزرسانی شده اند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  قیمت Apple iPhone 6s تصویب شد

نظرات در مورد : تعداد بسیار زیادی از کاربران دستگاه های اپلی سیستم عامل خود را به iOS 11 بروزرسانی کرده اند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *