تصویر منتشر شده از گلکسی اس 10 نمایانگر دوربین سلفی در زیر صفحه نمایش است

گلکسی اس 10

گلکسی اس 10 سامسونگ | تا به امروز شایعات بسیاری در مورد پرچمدار بعدی کمپانی کره ای سامسونگ منتشر شده است و طرفداران این کمپانی کمی سردرگم شده اند. در این خصوص باید بگوییم که اخیرا یک رندی منتسب به این گوشی هوشمند انتشار یافته است که نشان می دهد گلکسی اس 10 سامسونگ از دوربین سلفی در زیر صفحه نمایش بهره می برد و از این طریق صفحه نمایشی 100 درصدی را در اختیار کاربران خود می گذارد.

گلکسی اس 10 سامسونگ

سال 2018 کم کم در حال تمام شدن است و مسئله ی بزرگ بعدی در صنعت گوشی های هوشمند بی شک گلکسی S10 سامسونگ می باشد. گوشی هوشمند بعدی کمپانی کره ای سامسونگ به احتمال یکی از بزرگترین گوشی های هوشمند اندرویدی جهان لقب خواهد گرفت و در ابتدای سال 2019 رونمایی خواهد شد. این رونمایی به احتمال بسیار بالا نزدیک به مراسم MWC می باشد که 6 تا 7 اسفند ماه برگزار می شود و به احتمال تا زمان عرضه‌ی آن باید منتظر بسیار زیادی از خبر‌ها و تصاویر لو رفته و همچنین شایعات مختلف باشیم.

گلکسی اس 10

یکی از جدیدترین ادعاها در خصوص گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس گوشی هوشمندی را به نمایش می گذارد که نسبت ابعاد به تصویر بسیار بالایی خواهد داشت و به جای استفاده از بریدگی بالای صفحه نمایش، از دوربین سلفی زیر صفحه نمایش به منظور قرار گیری لنز سلفی استفاده می نماید. سوراخی بسیار کوچک در بالای صفحه نمایش وجود دارد که می‌ تواند جای بریدگی Noch را در آینده بگیرد و تبدیل به روشی معمول برای ارائه‌ی نسبت تصویر به بدنه‌ی بیشتر گردد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تصویر منتشر شده از گلکسی اس 10 نمایانگر دوربین سلفی در زیر صفحه نمایش است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *