تصویر سه بعدی می‌ میکس 2 شیائومی (Xiaomi Mi Mix 2) نشان دهنده حاشیه باریک آن است

 شیائومی می‌ میکس 2  : شیائومی می خواهد در تاریخ 11 سپتامبر دومین تلفن همراه خود را بدون قاب با نام می میکس 2 (Xiaomi Mi Mix 2 ) به بازار عرضه کند. البته شایعه های  اولیه  نشان دهنده 93% صفحه نمایش به بدنه گوشی است. باید در نظر داشته باشیم که این تصاویر به عنوان یک طرح کلی می باشند .

اما در سایت Weibo تصویر  سه بعدی از این گوشی نشان می دهد که از طراحی بهتر و جدیدتری برخوردار است. ( با زوم تک همراه باشید) 

تصویر سه بعدی می‌ میکس 2 شیائومی (Xiaomi Mi Mix 2) نشان دهنده حاشیه باریک آن است.

شیائومی

شایعات نشان دهنده آن هستند که نسبت صفحه‌نمایش  این گوشی به بدنه‌ ۹۳ درصدی می باشد .

این گوشی (شیائومی می‌ میکس 2 ) در بالای صفحه تقریبا به صورت بدون حاشیه است. این در حالی می باشد که در پایین صفحه برای قرار دادن دوربین ثانویه ( دوربین دوم) حاشیه ی کوچک قرار داده شده است. این کم شدن حاشیه سبب می شود محصول ساده تر نشان داده شود و همچنین این گوشی از طراحی فوق العاده ای و زیبایی بهره مند شود. 

با توجه به جزئیات اولیه که از این گوشی منتشر شده ، نشان میدهد صفحه نمایشی 6.4 اینچی با پنل qHD و خمیده ، رم 6 گیگابایتی و همچنین حافظه داخلی 128 گیگابایتی ، دوربین اصلی 19 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 13 مگاپیکسلی خواهد داشت. 

یک باتری 4500میلی آمپر ساعتی سبب تامین توان مصرفی این گوشی می شود.البته شایع های منتشر شده که نشان میدهد این گوشی با اسنپدراگون ۸۳۶ به بازار وارد می شود ولی توسط کمپانی کوالکام عرضه این گوشی با پردازندهاسنپدراگون 835 تایید می شود. 

باید تا معرفی می میکس 2 صبر کنیم که تنها چند روز باقی مانده است و مشخصات واقعی آن فاش خواهد شد و به تمامی شایعات خاتمه داده می شود. 

 
در صورتی که می خواهید روزانه از اخبار جدید اطلاع داشته باشید با زوم تک همراه باشید.
 
به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تبلت Xiaomi Pad 6 Max در راه است

نظرات در مورد : تصویر سه بعدی می‌ میکس 2 شیائومی (Xiaomi Mi Mix 2) نشان دهنده حاشیه باریک آن است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *