تصاویر هوآوی پی 20 در رگولاتوری چین منتشر شد

هوآوی پی 20

مدت زیادی از معرفی میت 10 کمپانی هوآوی نمی گذرد که هم اکنون این کمپانی خود را برای معرفی هوآوی پی 20 آماده کرده است و در روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر دوگانه یا سه گانه بودن دوربین این گوشی هویمند در فضای مجازی منتشرر گردیده است اما در وب سایت رگولاتوری چین (TENAA) تصاویری از این گوشی هوشمند منتشر شده است که تاییدی بر دوگانه بودن دوربین اصلی این گوشی هوشمند می باشد.

هوآوی پی 20

کمپانی چینی هوآوی اخیرا با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده است، از طرفی پرچمدار این کمپانی یعنی هوآوی میت 10 پرو بدون پشتیبانی هیچ یک از اپراتورها روانه ی بازار آمریکا شده است و هم اکنون اتهام جاسوسی برای هوآوی زده شده است و هم اکنون به برطرف سازی این اتهام در تلاش است. علاوه بر این موارد باید به استخدام افرادی در وب سایت Best Buy برای نوشتن اخبار جعلی علیه این کمپانی و هشدار سازمان امنیتی آمریکا در خصوص استفاده از محصولات هوآوی نیز اشاره کرد.

هوآوی پی 20

با تمامی این مشکلات هوآوی هم اکنون نیز در تلاش است که رتبه ی خود را در بازار گوشی های هوشمند حفظ نماید و آخرین محصولی که انتظار می رود این کمپانی در ماه های آینده معرفی نماید هوآوی پی 20 می باشد که در سه مدل عرضه خواهد شد. اخیرا تصاویری که از این گوشی در وب سایت رگولاتوری چین (TENAA) منتشر شده است، حاکی از آن است که دوربین اصلی این گوشی دوگانه و با پیکربندی عمودی می باشد و دوربین سلفی آن نیز دوگانه و با پیکربندی افقی است و سنسور های آن در مرکز و نزدیک به یکدیگر می باشند و همین امر وجود بریدگی مشابه آیفون 10 کمپانی اپل را تایید می نماید.

هوآوی پی 20

سنسور اثر انگشت نیز همانند پی 10 بر روی یک کلید فیزیکی در پنل جلویی صفحه نمایش قرار گرفته است. اکنون اطلاعاتی در خصوص زمان دقیق معرفی این گوشی منتشر نشده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تصاویر هوآوی پی 20 در رگولاتوری چین منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *