تصاویر ماهواره ای ناسا از زمین

چند وقت پیش ناسا حدود 2.9 میلیون تصویر ماهواره ای از زمین را به صورت رایگان منتشر کرد.

میتوان زیبایی هنر خداوند و همچینین هنر شهر سازی انسان را در این عکس ها مشاهده کرد در ادامه می توانید تعدادی از این عکس ها را ببینید.

اولین عکس انتخابی مربوط به مکزیکو می باشد.خط های صاف و مرتبی که مزراع را از یکدیگر جدا کرده است و همچنین زیبایی در کنار هم قرار گرفتن مزارع و شهر تصویر زیبایی را آفریده است.

321546

دومین عکس مربوط به صحرای نامبیا است.این صحرا یکی از شگفت انگیز ترین مکان های جهان می باشد زیرا در حالی که باید کاملا خشک باشد حاشیه اش به دریا می رسد.

NAMBIA

سومین عکس مربوط به آلاسکا است. در این عکس یخچال های طبیعی به زیبایی هنرنمایی می کنند و همچنین قرار گرفتن یخچال های طبیعی در کنار پوشش گیاهی منطقه عکس را بیش از پیش زیبا می کند.

ALASKA

این عکس شاید به نظر شبیه یک تابلوی نقاشی از یک نقاش معروف باشد ولی حقیقت این است که نقاش این تصویر کسی جز خداوند نیست.این تصویر از رشته کوه آند گرفته شده و در آن رنگ های مختلف و زیبا عظمت خالق هستی را به نمایش در می آورند.

AND

کمی هم از هنر خالق در مخلوق وجود دارد.در عکس زیر زیبایی هنر انسان در ساخت مجموعه ای از سدها و همچنین کانال های پیچیده ای را در هلند می توانید ببینید.

HOLAND

و در آخر تصویری از صحرای نوادا را می بینید.این تصویر از فاصله ی بسیار بالا ثبت شده و بخش های حاشیه ای صحرا همانند باریکه ای کوچک است.

NEVADA AMERICA

امیدواریم از عکس های بالا نهایت لذت را برده باشید. خوشحال می شویم نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ناسا باز هم خرافات آخرالزمانی دیگری را رد کرد

نظرات در مورد : تصاویر ماهواره ای ناسا از زمین

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *