تصاویر لو رفته هفته از نگاه زوم تک

تصاویر لو رفته از آی پد ایر 2

تصاویر لو رفته هفته از نگاه زوم تک : در هفته ای که گذشت هم تصاویری از محصولات دو شرکت تولید کننده گوشی و تبلت لو رفت ، تصاویر مربوط به جدیدترین محصولات اپل (جدید ترین آیپد اپل ) و جدیدترین گوشی ویندوز 8.1 اچ تی سی بود که در ادامه به اطلاعات منتشر شده خواهیم پرداخت. شایان ذکر است گاهی اوقات لو رفتن تصاویر جدیدترین محصولات کمپانی های مطرح دنیا در حقیقت یک سیاست از طرف مسئولان شرکت ها است ، این کمپانی ها برای پیش بینی عکس العمل کاربران این موضوع را دنبل می کنند. در نگاهی دیگر هم انتشار خبر ها و تصاویر با عنوان فاش شدن تصاویر در حقیقت یک نوع حربه تبلیغاتی است که کمپانی های مطرح جهان برای ایجاد هیجان قبل از انتشار رسمی محصولاتشان این اقدام را انجام می دهند. 

سومین دلیل لو رفتن تصاویر محصولات هم مربوط به فاش شدن تصاویر بدون اطلاع کمپانی های تولید کننده است. خوب حالا بریم سراغ تصاویری که این هفته در دنیای اینترنت منتشر شده است. با ما باشید.

تصاویر فاش شده از اچ‌تی‌سی ام8 تحت ویندوز فون

HTC_M8_Windows

اولین تصاویری که طی هفته گذشته فاش شد مربوط به جدیدترین محصول کمپانی اچ تی سی است گفتنی است، 19 آگوست که مصادف با 28 مرداد طی مراسم رسمی نسخه ویندوزی‌ام 8 کمپانی اچ تی سی رونمایی خواهد شد اگر به تصاویری لو رفته توجه کنید نمای کلی این گوشی هوشمند منتشر شده است ! که با توجه به اطلاعات منتشر شده از این محصول اچ تی سی اسن گوشی هوشمند با تراشه اسنپ دراگون 801 ، دو گیگ رم ، 16 یا 32 گیگ حافظه، نمایشگر 5 اینچی و 1080 پیکسلی ارائه خواهد شد. نسخه اندرویدی این گوشی هوشمند با استقبال بالای روبرو شد از این رو این شرکت درصدد ارائه نسخه ویندوزی این گوشی هوشمند است. 

تصاویر اش شده از آیپد ایر 2

تصاویر لو رفته از آی پد ایر 2

این هفته تصاویری از جدید ترین آیپد اپل هم به دنیای اینترنت راه یافت البته شایان ذکر است شمای کلی آیپد ها در طول سالیان دراز به یک شکل است ، به همین دلیل نمیتوان این تصاویر منتشر شده را ملقب به این تبلت جدید اپل دانست ، این تصاویر توسط  وبسایت ویمو منتشر شده است ؛ گفتنی است این سایت همیشه تصاویری لو رفته ای برای کاربرانش را دارد ، عکس‌هایی را که مشاهده می‌کنید منتشر کرده وبه گفته این وبسایت آی پد ایر2 کمی ظریف‌تر از نسل کنونی خواهد بود. این تصاویر اگر صحت داشته باشند حکایت از ادامه مسیر اپل در ساخت تبلت های ظریف تر دارد که گفته می‌شود ضخامت آن به زیر 7.5 میلی‌متر خواهد رسید.

بیشتر بخوانید  نگاهی کوتاه به آیپد ایر 2

کلیدهای ولوم صدا هم تغییر خواهد کرد و کلا شاهد طراحی جدیدی از سوی اپل در نسل بعدی آی پد ایر خواهیم بود. پردازنده A8 و تاچ آی دی نیز گفته می‌شود در نسخه بعدی وجود دارد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تصاویر لو رفته هفته از نگاه زوم تک

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *