تصاویر جدیدی از ال جی جی 7 (LG G7)

ال جی جی 7

ال جی جی 7 | این گوشی که به عنوان جایگزینی برای ال جی 6 است. در تصاویری که از این گوشی منتشر شده , می بینیم که این گوشی نیز همانند بسیاری از مدل های امروزی دارای حاشیه ای باریک و صفحه نمایشی بزرگ و زیبا با ابعادی حدود 18 به 9 است. بر اساس آن چه که ET News اعلام کرده , شرکت ال جی از نمایشگر های اولد در سری جدید گوشی های جی استفاده خواهد کرد.

سنسور اثر انگشت در پنل پشتی جای داده شده و در لبه سمت چپ گوشی، دکمه های کنترل صدا را داریم. بر خلاف تمامی گوشی های شرکت ال جی , در این تصاویری لگوی ال جی را در پایین صفحه نمایش گوشی نمی بینیم. دوربین دوگانه در سمت چپ بلند گو که در قسمت بالایی صفحه نمایش است , قرار گرفته است. دوربین دوگانه نیز در کنار حسگر اثر انگشت می باشد.

ال جی جی 7

یکی از ویژگی های مثبت ال جی جی 7 مجهز به شارژ سریع 4.0 کوالکام و پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‎سیم است. تراشه مورد استفاده در این گوشی  اسنپدراگون ۸۴۵ بوده و به احتمال زیاد , شرکت ال جی از حس گر عنبیه چشم برای ارتقا ویژگی های امنیتی گوشی , در مدل جی 7 استفاده کرده است. این مدل در ماه مارس به صورت انبوه تولید خواهد شد و بر اساس حدسیات و آن چه سایت های معتبر اعلام می کنند , احتمال می دهیم در تاریخ 20 آوریل که برابر با 31 فروردین سال 97 است , این گوشی به صورت رسمی در بازار عرضه شود.

لازم به ذکر است برای تولید گوشی جی 7 ال جی , سه  اپراتور بزرگ این شرکت با یک دیگر همکاری داشته و قصد دارند فروش قابل توجهی را در کره جنوبی و سایر بازار های مصرف کننده داشته باشند. پیش از این نیز شرکت ال جی با تولید محصولاتی از جمله وی 20 و جی 6 قدرت و کیفیت خود را اثبات کرده است اما این بار نیز با عرضه محصول جدید خود , باری دیگر نظر کاربران را به خود جلب خواهد کرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پرچمدار بعدی کمپانی ال جی، جی 7 (LG G7) نام دارد

نظرات در مورد : تصاویر جدیدی از ال جی جی 7 (LG G7)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *