تصاحب رسمی Shazam توسط کمپانی اپل

Shazam

حتما مدتی است که در خبرها می خوانید، کمپانی اپل قصد تصاحب Shazam را دارد و اکنون این اتفاق به طور رسمی افتاد و کمپانی اپل به عنوان مدیر اپلیکیشن شازم شناخته می شود.

در نهایت کمپانی اپل سیستم خرید Shazam را به پایان رساند و با پرداخت 400 میلیون دلار، به عنوان مدیر این سرویس موسیقی آنلاین به حساب می آید. خبر خوب برای کاربران فعلی Shazam حذف تبلیغات درون برنامه ای می باشد که کمپانی اپل در طی یک بیانیه ی رسمی به این مورد اشاره نموده است. آنگونه که قطعا می دانید، اپلیکیشن شازم به تمامی کاربران اجازه می دهد موسیقی های در حال پخش خود را شناسایی نموده و آن ها را به فهرست پخش خود اضافه نمایند. این کار با ضبط قسمتی از آهنگ توسط نرم افزار و جستجوی آن در دیتابیس Shazam صورت می پذیرد که چندین میلیون موسیقی را در دسترس خود دارد.

Shazam

سرویس موسیقی این کمپانی به عنوان یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های گوشی شناخته می شود که تا به امروز بیش از 1 میلیارد دفعه دانلود شده است و تقریبا ماهانه 150 میلیون کاربر فعال دارد که اساسا روزانه 20 میلیون قطعه موسیقی را با استفاده از این نرم افزار جستجو می نمایند. لازم به ذکر است که اپلیکیشن شازم با این وجود که محبوبیت بالایی دارد، نتوانسته است همانند سایر اپلیکیشن های پرطرفدار از کاربران خود کسب درآمد نماید و ببر همین اساس کمپانی اپل با خرید این اپلیکیشن، به دنبال افزایش تعداد کاربران سرویس درآمدزایی خود یعنی Apple Music می باشد. اپل موزیک که در حال حاضر حدود 36 میلیون مشترک دارد، امیدوار است که با افزودن خدمات شازم، 7.5 میلیون کاربر جدید را به سرویس خود اضافه نماید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مودم 5جی اپل 3 نانومتری خواهد بود

نظرات در مورد : تصاحب رسمی Shazam توسط کمپانی اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *