تست باتری گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس انجام شد

تست باتری

همانطور که مطلع هستید، پرچمداران جدید کمپانی سامسونگ، گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس، به تازگی وارد بازار شده اند و هم اکنون تست های مختلفی بر روی این دو گوشی در حال انجام می باشد و در آینده ای نزدیک نتایج تمامی این تست ها منتشر خواهد شد اما یکی از مهمترین تست ها کاربران این دو گوشی هوشمند به هنگام خرید به نتایج آن ها توجه می کنند تست باتری آن هاست چرا که قیمت این گوشی ها بسیار بالاست و کاربران باید بدانند که در تست های صورت گرفته بر روی باتری این گوشی های هوشمند چه مقدار عمر باتری آن ها بالاست.

بر اساس نتایجی که از وب سایت تخصصی Phonearena بدست آمده است، دو پرچمدار جدید کمپانی سامسونگ در زمینه ی طول عمر باتری عملکردی مشابه با دو پرچمدار قبلی این کمپانی دارند. به این معنی که اگر چه ظرفیت باتری این دو گوشی هوشمند در سطح قابل قبولی قرار دارد و سامسونگ نیز بهینه سازی های زیادی بر روی این دو گوشی هوشمند برای مصرف باتری کم انجام داده است ولی در استفاده ی معمولی روزانه از این گوشی باید روزی یک بار کاربر گوشی خود را به شارژ بزند.

تست باتری

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، سری جدید پرچمداران کره ای ما نسبت به نسل قبلی از لحاظ دوام شارژ باتری نسبت به نسل قبل خود تا حدودی ضعیف تر شده اند. شاید اگر بخواهیم در این خصوص یک تحلیل انجام دهیم، این مسئله را بتوانیم به گردن  پردازنده ی بسیار قوی این دو گوشی نسبت به نسل قبل بیندازیم ولی نباید این موضوع را نیز فراموشی کنیم که به لطف بهره مندی از معماری جدید 10 نانومتری می بایست انتظار کاهش مصرف انرژی این پردازنده را نسبت به نسل قبل داشته باشیم.

لازم به ذکر است که کمپانی سامسونگ در زمان معرفی پرچمداران جدید خود نیز اعلام کرد که ظرفیت باتری این دو گوشی نسبت به نسل قبل تغییری نکرده است (3000 میلی آمپر ساعت برای گلکسی اس 9 و 3500 میلی آمپر ساعت برای گلکسی اس 9 پلاس) و در این خصوص ادعا کرده است که دوام باتری آن ها نیز نسبت به نسل قبلی تغییری نکرده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تست باتری گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس انجام شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *