تجربه یک تابستان ورزشی فوق‌العاده با ال‌جی

کمپانی ال‌جی با InnoFest، سال 2016 را سال خلاقیت خواهد کرد

با وجود مسابقات یورو و بعد از آن المپیک ریو سال 2016 میلادی یک سال خاص برای دوست‌داران ورزش حساب می‌شود. سالی که دوست داریم از لحظه لحظه آن استفاده کنیم و هیجان این مسابقات را به بهترین نحوه ممکن تجربه کنیم؛ آن هم در شرایطی که فناروی‌های جدید ورزش کردن و حتی دیدن مسابقات را بسیار لذت بخش‌تر کرده‌اند .
با توجه به اینکه بسیاری از ایرانی‌ها قادر نیستند این مسابقات را از نزدیک ببینند اهمیت فناوری‌های روز برای تجربه این مسابقات خاص و هیجان‌انگیز بسیار بیشتر می‌شود. از طرفی تابستان است و فصل ورزش و تفریح ورزشی که با وجود گجت‌ها و وسایل مختلف تبدیل به یک سرگرمی نشاط آور می‌شود به همین دلیل خستگی روحی و بدنی را کمتر تجربه می‌کنید.
هرساله شرکت‌های زیادی فناوری‌های جدید خود را برای راحتی ورزشکاران و ورزش دوستان به بازار ارائه می‌کنند. شرکت ال‌جی نیز امسال با فناوری‌های خاص خود ارتباط ورزش و ما را بسیار به یکدیگر نزدیکتر کرده است. فناوری‌هایی که شما را به زمین مسابقات می‌برند و اگر در حال ورزش باشید بهترین همراه شما خواهند بود.

با کنترل در حال و هوای مسابقه
مهمترین همراه ما در طی برگزاری مسابقات تلویزیون است که هیجان را به خانه‌های ما می‌آورد. اگر از طرفداران جدی ورزش باشید مطمئنا دلتان برای فضای استادیوم و فریاد زدن با دیگر تماشاچی‌ها تنگ خواهد شد و به همین دلیل یک تلویزیون خوب بهترین راهکار برای رفع دلتنگی شماست. مخصوصا وقتی کیفیت تصویر عالی باشد و احساس کنید داخل استادیوم هستید.
در بین تلویزیون‌های پیشرفته در بازار بهترین گزینه موجود برای تجربه این حس خارق‌العاده تلویزیون OLED ال‌جی است که با سیستم‌ عامل پیشرفته webOS3.0 و کیفیت تصویر باورنکردنی به راحتی دل هر خریداری را بدست می‌آورد. سیستم عامل هوشمند این دستگاه به کاربران کمک می‌کند به راحتی نرم‌افزارهای مختلف برای اطلاع از برنامه زمانی مسابقات را در اختیار داشته باشند و در جریان اخبار روز دنیای ورزش قرار بگیرند.

استادیوم خانگی
سرو صدا و جو موجود در استادیوم همیشه جزو مهمترین دلایل تماشای بازی‌ها از نزدیک است. مخصوصا وقتی هم صدا با یک‌دیگر طرفداران تیم مورد علاقه را تشویق می‌کنیم و لذتی وصف‌ناشدنی کل وجودمان را در بر می‌گیرد. احساسات برانگیخته شده، اشک‌ها و لبخند‌ها همه جزئی از زیباترین لحظه‌های ورزش هستند. با اینکه بیشتر ما در جریان مسابقات خانه‌نشین هستیم نمی‌توانیم از این لحظات لذت ببریم اما فناوری‌های جدید پخش صدا به راحتی این مشکل را حل کرده‌اند. مخصوصا فناوری جدید شرکت ال‌جی اسپیکرهای بی‌سیم جدید ال‌جی با قابلیت صدای فراگیر محیط خانه شما را تبدیل به استادیوم می‌کنند و حس شادی همراه با بقیه طرفداران را در شما بوجود می‌آورند. این اسپیکرها به خوبی با تلویزیون‌های پیشرفته ال‌جی هماهنگ می‌شوند و خروجی صدای با کیفیت این تلویزیون‌ها را به گوش شما خواهند رساند؛ درست انگار که با لباس زرد و صورت رنگ شده وسط رویداد تماشایی و بی‌نظیر المپیک، در ریو باشید

بیشتر بخوانید  دره کنیون (Grand Canyon) ساخته شده با پنل‌های OLED ساختاری متفاوت از ال جی

ورزشکار حرفه ای
اما فقط به تماشا بسنده نکنید. ما در همه سال فرصت زیادی برای استفاده از این حال و هوا و این آفتاب این روزهای بلند نداریم. پس، ورزش را وارد کارهای روزانه اصلی خود کنید. در سال‌های اخیر تمام ورزشکاران حرفه‌ای و مربیان بوسیله فناوری‌های جدید میزان فعالیت بدن را تحت نظر دارند. این امر باعث می‌شود ورزشکاران تمرین موثرتری نسبت به گذشته داشته باشند. در اصل به جای اینکه بیشتر تمرین کنند، هدفمند و هوشمندانه‌تر تمرین می‌کنند.

یکی از بهترین فناوری‌هایی که فعالیت بدن در حین ورزش را اندازه‌گیری می‌کند نرم‌افزارهای سلامتی روی موبایل هستند که می‌توانند میزان ضربان قلب و فشار خون شما را در حین ورزش ثبت کنند و به شما بگویند چه مقدار کالری سوزانده و یا چند متر دویده‌اید .مثل نرم‌افزار سلامتی روی گوشی‌های ال‌جی که تمام اطلاعات مورد نیاز شما در حین تمرین را جمع‌آوری کرده و در اختیار شما می‌گذارد. این وسیله باعث می‌شود فعالیت ورزش شما بسیار موثرتر از قبل شود و وقت و انرژی شما برای فعالیت اضافی هدر نرود. اینگونه هر دقیقه از فعالیت بدنی شما بهترین نتیجه را در پی خواهد داشت؛ چیزی که در نهایت تناسب و سلامتی را برای شما به ارمغان می آورد و شاید ادامه‌اش شما را به یکی از شرکت‌کنندگان در المپیک بعدی تبدیل کند. با نرم‌افزار سلامتی ال‌جی شما هم یک المپین باشید .

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تجربه یک تابستان ورزشی فوق‌العاده با ال‌جی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *