تانک X رضوانی رونمایی شد

تانک X رضوانی

تانک X رضوانی | یکی از برندهای شناخته شده و عجیب و غریب که توانسته است با تولیدات خود نامش را بر سر زبان ها بیاندازد، از یک خودروی جدید به نام تانک X رونمایی به عمل آورد و همه ی تولیدکنندگان خودروهای لوکس و شاسی بلند را انگشت به دهان کرد.

تانک X رضوانی

یک سال قبل بود که نخستین خودروی شاسی‌ بلند رضوانی موتورز با نام تانک (TANK) معرفی شد؛ ابتدای تابستان سال جاری بود که نسخه‌ ی نظامی تانک رضوانی به‌ عنوان یکی از گران‌ ترین مدل ها معرفی شد و اکنون سومین نسخه از این خودروی شاسی‌ بلند جذاب، فاصله ی میان مدل استاندارد و مدل نظامی را پر نموده است. اساسا تانک ایکس X رضوانی به عنوان جدیدترین مدل از تنها شاسی‌ بلند ساخت رضوانی می باشد که در نوع طراحی و ظاهر بیرونی خود، تفاوت معلومی با دو مدل دیگر ندارد. این مدل شبیه به نسخه‌ ی نظامی این تانک، به پیشرانه‌ ی 6.2 لیتری 8 سیلندر V شکل سوپرشارژ هلکت با قدرت 707 اسب بخار تجهیز شده است ولی پنل‌ های ضدگلوله‌ ی مدل B7 و سیستم دودزا را کار گذاشته و همچنین دوربین حرارتی دید در شب را نیز به‌ عنوان یک آپشن انتخاب نموده است.

تانک X رضوانی

تانک X رضوانی با پکیج آفرود سفارشی این کمپانی شامل سیستم تعلیق برند FOX، اکسل Dynatrac با کمپرسور بادی، افزایش ارتفاع از سطح زمین به اندازه ی 15 سانتی‌ متر، لاستیک های مخصوص آفرود با ابعاد 37 اینچ به همراه رینگ‌ های GRID Off-Road و ترمزهای 16 اینچ با 8 پیستون را به‌ طور استاندارد به‌ همراه دارد. کابین این خودرو با روکش‌ های چرمی و دوخت دستی، سیستم نمایش اطلاعات فنی بر روی شیشه و یک صفحه نمایش 7.9 اینچی سیستم اطلاعات و سرگرمی تزئین شده را فراهم آورده است.

تانک X رضوانی

قیمت پایه‌ یایه ی این خودروی غول پیکر 259 هزار دلار اعلام شده که در صورت سفارش تمامی آپشن‌ های موجود، این عدد به 310 هزار دلار خواهد رسید. نسخه های استاندارد و نظامی این تانک به‌ ترتیب دارای قیمت های پایه‌ ی 165 هزار دلاری و 295 هزار دلاری، فروخته می شود.

تانک X رضوانی

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تانک X رضوانی رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *