بیکسبی 2 یه طور رسمی با گلکسی نوت 9 عرضه خواهد شد

بیکسبی 2

بر کسی پوشیده نیست که کمپانی سامسونگ نیز در این عرصه قصد دارد دستیار صوتی هوشمند خود را بیش از پیش بهبود بخشد و پلتفرم بیکسبی را در میان کاربران به راحتی جای بیندازد؛ مخصوصا در این عرصه بسیاری از کمپانی ها دست به بهبود سازی دستیار دیجیتالی خود زده اند که هر کدام مخاطبان خاص خود را به همراه دارند. در ماه فوریه ی سال جاری مدیرعامل کمپانی سامسونگ تایید کرده بود که نسخه ی بعدی بیکسبی قرار است با دومین پرچمدار 2018 این کمپانی عرضه شود.

مدیر بخش هوش مصنوعی کمپانی واحد تحقیقات سامسونگ، گری جی . لی، امرزو به یکی از نشریه های کره ای اعلام کرده است که پرچمدار بعدی این کمپانی، یعنی گلکسی نوت 9 دارای نسخه ی دوم بیکسبی خواهد بود که این دستیار صوتی به صورت پیش فرض بر روی آن فعال شده است. ایشان در ادامه ی صحبت های خود به این نکته اشاره می کنند که بیکسبی 2 دارای قابلیت های پیشرفته ای نظیر پردازش بهبود یافته ی زبان طبیعی، پاسخ دهی سریعتر و مقاومت بیشتر در برابر نویز می باشد و به طور کلی تجربه ی کاربری بسیار بهتری را به کاربر ارائه می دهد.

بیکسبی 2

به این منظور نسخه ی جدید بیکسبی برای اینکه تا حد بسیار زیادی سرعتر و بهبود یافته تر شود، این کمپانی قصد دارد نیروهای کاری متخصص خود را در زمینه ی هوش مصنوعی به 1000 نفر ارتقا دهد. علاوه بر تمامی این هاف دستیار صوتی قرار است تا پایان سال جاری میلادی بر روی 14 میلیون دستگاه قابل دسترسی باشد. در آخر باید بگوییم که انتظار می رود گلکسی نوت 9 سامسونگ قرار است در اواخر ماه آگوست سال جاری میلادی به طور رسمی معرفی شود ولی این فبلت تا قبا از ماه سپتامبر وارد بازارهای جهانی نخواهد شد. بد نیست به این نکته نیز اشاره کنیم که رونمایی از این فبلت هوشمند در جریان نمایشگاه IFA 2018 برلین صورت خواهد پذیرفت.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری Galaxy S20 در ایالات متحده آپدیت امنیتی می دریافت کرد

نظرات در مورد : بیکسبی 2 یه طور رسمی با گلکسی نوت 9 عرضه خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *