بیشتر از صدهزار نفر برای خرید نوکیا ۷ ثبت نام کرده‌اند

بیشتر از هزار نفر برای خرید نوکیا ۷ ثبت نام کرده‌اند

نوکیا ۷ که هفته گذشته به صورت رسمی معرفی شد، قرار است تا فردا به فروش خود را آغاز کند. این در حالی که تا به اینجا بیشتر از صدهزار نفر برای خرید نوکیا ۷ ثبت نام کرده‌اند. در ادامه با زوم تک همراه باشید.

 لازم به ذکر است که ثبت نام به معنی خرید این تلفن همراه نیست، چرا که در هنگام ثبت نام هیچ پولی بین خریداران و فروشندگان رد و بدل نمی‌شود و انتظار می‌رود که میزان فروش نهایی میزانی کمتر باشد. نوکیا ۷ قرار است تا فردا، ۲۴ اکتبر طی حراجی چند ساعته در چین به فروش برسد. قیمت تعیین شده برای این تلفن همراه، در مورد نسخه‌هایی با رم ۴ گیگابایت چیزی در حدود ۳۷۷ دلار و برای نسخه‌ای با رم ۶ گیگابایتی چیزی در حدود ۴۰۷ دلار تعیین شده است.

این گوشی هوشمند با قاب پشتی شیشه‌ای، پردازنده اسنپدراگون ۶۳۰، دوربین ۱۸ مگا پیکسلی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی در دسترس کاربران قرار خواهد کرد. همچنین برای این گوشی هوشمند دوربین سلفی ۵ مگا پیکسلی با دامنه دید ۸۴ درجه نیز به کار گرفته شده است.

به گفته کارشناسان، نوکیا ۷ قرار است تا به رسیدن نوکیا به روزهای اوج خود کمک‌های فراوانی بکند. تنها باید منتظر بود و دید که آیا نوکیا باز هم به برند شماره اول در بازار تلفن‌های همراه تبدیل خواهد شد یا خیر. 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بیشتر از صدهزار نفر برای خرید نوکیا ۷ ثبت نام کرده‌اند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *