به چالش کشیده شدن ایلان ماسک توسط مدیرعامل بوئینگ

مدیرعامل بوئینگ

مدیرعامل بوئینگ گفته است که می خواهد ایلان ماسک را در رقابت رسیدن به مریخ شکست دهد. وی گفته در ده سال آینده انسان به این سیاره قرمز رنگ خواهد رسید و به تمسخر گفته که خودروی تسلای رودستر ایلان را از این سیاره به زمین می آورد. به دلیل گفت و گو آن ها رقابت بین آن ها نیز بیشتر خواهد شد. این شرکت یعنی بوئینگ مدئی است که با ناسا همکاری می کند و قصد دارد در آینده ای نه چندان دور فضانوردان آن را به فضا بفرستد.

مدیرعامل بوئینگ

طبق برنامه ریزی های انجام شده فضاپیمای stariiner در آینده نه چندان دور فضانوردان ناسا را به مدت دو هفته به ایستگاه فضایی بین الملی ببرد. بنابراین این دو شرکت خصوصی رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند و می خواهند که برنده این مسابقه باشند.همین طور اسپیس اکس گفته که برای انتقال انسان به فضا آماده می شود. مدیر عامل شرکت بوئینگ گفته که همیشه این شرکت با یاد فضا و فضاپیمایی شناخته می شود. همین طور اسپیس اکس را مورد خطاب قرار داد و گفت که می خواهند آن ها را در رسیدن به ماه شکست دهد. در ادامه صحبت های وی آمده است که من باور دارم کمپانی ما قطعا انسان را در مدت زمانی که من زنده ام به کره ماه می فرستیم و همچنین امید داریم که این موضوع زیاد طول نکشد.

مدیرعامل بوئینگ

همچنین گفته که اسپیس اکس می خواهد در مورد زمان برنامه های خود مواردی را ذکر کند.  و در این مدت یک نفر را به کره ماه بفرستند. نباید از این گفته ها تعجب کرد چون چندی پیش مصاحبه آیی با مدیر عامل بوئینگ توییتی انتشار داده که اسپیس را به مبارزه خوانده است و گفته که همچنین گفته ایلان ماسک را در رسیدن به کره ی مریخ شکست می دهد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : به چالش کشیده شدن ایلان ماسک توسط مدیرعامل بوئینگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *