بهترین تلفن های همراه که می توان خرید !

تابستان و تمام شد و چیزی که بیشتر از همه اهمیت دارد خریدتن یک تلفن هوشمند است. این تلفن ها که در این مقاله معرفی می شوند تفاوت ها زیادی ممکن است داشته باشند . اما این تلفن ها ممکن است به شما در خرید یک تلفن هوشمند عالی کمک زیادی بکند.

1 – Samsung Galaxy Note 3

این تلفن همراه دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی با کیفیت رزولوشن 1080 پیکسل که رم حافظه 2 گیگابایتی را با خود همراه می کند. پردازنده این تلفن 4 هسته ای و دارای دوربین 13 پیکسلی در پشت ، دوربین 2 مگاپیکسلی در جلوی تلفن است همچنین از یک قلم نوری پیشرفته نیز بهره می برد. این تلفن همراه یکی از بهترین و برترین تلفن های همراهی است که تا حالا ساخته شده است.

best-phone-1

2 – HTC One

این تلفن همراه با اینکه یکی از گوشی های خوب در حال حاضر است تقاضا برای خرید این گوشی بیش از پیش است به خاطر همین است که در رتبه دوم برترین تلفن های همراهی است که در این مقاله وجود دارد. این تلفن دارای پردازنده 4 هسته ای 1.7 گیگاهرتزی ، صفحه نمایش super LCD از جمله ویژگی های این تلفن است . اما دوربین 4 مگاپیکسلی این تلفن زیاد کیفیت ندارد اما ارزش خرید این تلفن بیشتر است.

best-phone-2

3 – Samsung Galaxy S 4

پرچم دار سامسونگ در تلفن های همراه صفتی است که به تازگی وقتی این تلفن به بازار معرفی شد بر روی آن گذاشته اند. صفحه نمایش Super amoled ، دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت از ویژگی های این تلفن است.

best-phone-3

4 – LG G2

این تلفن یکی از تازه متولد شده های تلفن همراه است که می توانید امکانات صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسلی ، پردازنده Snapdragon 800 ، 2 گیگابایت حافظه رم و دوربین 13 مگاپیکسلی را تجربه کنید.

best-phone-4

5 – Motorola Moto X

Moto X قبل از این که بهترین تلفن همراه هوشمند باشد یکی از پرطرفدارترین ها در بین قلب مردم است. پردازنده دو هسته ای این تلفن باعث شده است امکانات و ویژگی های زیادی از جمله کنترل های صفحه لمس و نوتیفیکیشن های فعال در این تلفن زیاد باشند. صفحه نمایش 4.7 اینچی و دارای رزولوشن 720 پیکسلی ، 2 گیگابایت حافظه و 16 گیگابایت حافظه داخلی از جمله امکانات این تلفن همراه است.

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2

best-phone-5

امیدوارم این معرفی تلفن ها به شما برای خرید تلفن همراه کمک کند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین تلفن های همراه که می توان خرید !

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *