بهترین اپلیکیشن های دوربین اندروید

بهترین اپلیکیشن اندرویدی دوریبن

یکی از ملاک های اصلی شما برای خرید گوشی های هوشمند بدون شک داشتن یک دوربین مناسب و با کیفیت و معقول است به طوری که وقتی کسی گوشی ای نو در دست شما می بیند اولین سوال او از شما در مورد کیفیت دوربین گوشیه شماست، این طور نیست؟!!!

بهترین اپلیکیشن اندرویدی دوریبن
بهترین اپلیکیشن اندرویدی دوریبن

حدود 13 سال می گذرد که گوشی های تلفن همراه مجهز به دوربین شده اند اما دوربین های اون وقت کجا هُ دوربین های حالا کجا!!!!

امروزه وجود دوربین های  قدرتمند بر روی تلفن های همراه مانند دوربین گلکسی  s4 یا HTC که از فناوری  Ultra pixel  استفاده می کند دیگه شما را بی نیاز به خرید دوربین های عکاسی خواهد کرد. خوب به خاطر همین پیشرفت است که ما امروزه در فروشکاه های آندروید شاهد تعدای زیاد از اپلیکیشن های مختلف برای دوربین های تلفن هوشمند هستیم.

در اینجا ما می خواهیم بهترین  برنامه های دوربین رو که در فروشگاه های اندروید موجود است معرفی کنیم پس با ما همراه باشید…

(میانگین امتیاز تمامی این برنامه ها در GOOGLE PLAY   از 5   ، 4.7 می باشد)[divider]

* Paper Camera

paper-camera
paper-camera

یکی از جذابیت هایی که برنامه های دوربین ایجاد می کنند و باعث سرگرم کردن ما می شود ایجاد یک فیلتر زیبا برای تصاویرمان است و انتخاب برنامه مناسب برای رسیدن به این هدف کمی دشوار است.

ما به شما برنامه Paper Camera  را توصیه می کنیم. برنامه ای جذاب که می تواند تصاویرتان را به تصاویر کارتونی و کاغذی تبدیل کند.همچنین این برنامه قابلیت ضبط فیلم را هم داراست. از ویژگی های دیگر این برنامه 14 فیلتر زیبا برای عکس هایتان و اضافه شدن قابلیت ویرایش تصاویر می توان اشاره کرد.

[button color=”green” size=”small” link=”http://dl.androidiha.com/apps/Paper%20Camera%20v3.1%5BAndroidiha.com%5D.zip” target=”blank” ]Download password :www.androidiha.com [/button][divider]

* Camera ZOOM FX

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی
بهترین اپلیکیشن های اندرویدی

 اگه شما به دنبال بهترین برنامه اندرویدی دوربین برای ضبط عکس و فیلم هایتان هستید ما قطعاً Camera ZOOM FX رو به شما پیشنهاد می کنیم.

همچنین این برنامه قابلیت ویرایش تصاویرتان را هم دارد و با دانلود بیش از 90 افزودنی شامل قاب ها ، افکت و… می توانید صاحب یک برنامه کامل دوربین برای اندرویدتان باشید.

امکانات خاصی هم در این برنامه بکار گرفته شده است که می توان به شاتر هوشمند اشاره که کرد که در گوشی های ال جی موجود است به این معنی که شما فقط مثلاً با گفتن کلمه شاتر عکستان را می توانید بگیرید.

بیشتر بخوانید  تست نسخه ی بتای اندروید اوریو برای Mi A1 شیائومی

از مزیت های خاص این برنامه می توان به بهبود کیفیت عکس های تار گرفته شده هم اشاره کرد.

[button color=”green” size=”small” link=”http://dl2.appget.ir/Android/software/photography/camera%20zoom/Camera-ZOOM-FX-www.Appget.ir.apk” target=”blank” ]Download[/button][divider]

* PicsArt

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی
بهترین اپلیکیشن های اندرویدی

 شاید می توان بهترین برنامه ی ویرایش تصاویر را برنامه PicsArt دانست. برنامه ای که تمام قابلیت های برنامه های مشابه ویرایشگری رو یکجا در خود جای داده! کامل ترین و بهترین برنامه ویرایشگری اندروید و همچنین با قابلیت ضبط عکس و فیلم. صدها فیلتر برای تصاویر، قاب های بسیار متنوع و زیبا، افکت های متن، بریدن قسمتی از تصویر و تنظیم رنگ تصاویر از ویژگی های این برنامه ی فوق العاده است.

برای دانلود این برنامه می توانید یکی از این دو راه را انتخاب کنید:

[button color=”green” size=”small” link=” http://cando.asr24.com/app.jsp?id=10656&name=PicsArt%20-%20Photo%20Studio” target=”blank” ]Downlaod[/button]

[divider]

* Cymera

بهترین برنامه برای عکاسی از چهره

بهترین اپلیکیشن های اندروید
بهترین اپلیکیشن های اندروید

این برنامه شما رو به یک عکاس حرفه ای تبدیل خواهد کرد.با این برنامه با استفاده از ۷ نوع لنز، ۴ نوع مدل عکاسی، جلوه‌ها و فیلتر‌های مختلف و با تکنولوژی تشخیص چهره، عکس‌هایی بی‌همتا خلق کنید.

تشخیص صورت نیز در این برنامه بسیار حرفه ای صورت می گیرد و شما می توانید چهره افراد را پس از گرفتن یک عکس ویرایش کنید. تبدیل چشم های باریک به چشم های بزرگ و یا ایجاد لبخند بزرگتر و ایجاد سبک های مختلف مو و…  .

از دیگر ویژگی های این برنامه:

  •  قابلیت ضد لرزش ، تایمر و دیگر حالت های عکسبرداری برای گرفتن بهترین عکس
  • قابلیت چرخش تصویر و تغییر کنتراست ، روشنایی و شفافیت
  •  دارا بودن بیش از ۲۰ فیلتر و 70 آیتم گوناگون و زیبا برای اعمال برروی تصاویر
  •  به اشتراک گذاشتن تصاویر در شبکه های اجتماعی

برای دانلود این برنامه می توانید یکی از این دو راه را انتخاب کنید:

[button color=”green” size=”small” link=” http://cando.asr24.com/app.jsp?id=1767&name=Cymera%20-%20Camera%20&%20Photo%20Editor” target=”blank” ]Download[/button]

 منبع: زوم تک

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین اپلیکیشن های دوربین اندروید

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *