بهبود نرم افزاری دوربین گلکسی نوت 9

گلکسی نوت 9

دوربین گلکسی نوت 9 | همانطور که می دانید کمپانی سامسونگ قصد دارد تا چند روز دیگر از یک گوشی هوشمند جدید از سری نوت خود رونمایی به عمل آورد و بسیاری از افراد منتظر هستند تا مراسم رسمی رونمایی از این گوشی هوشمند برگزار گردد و بتوانند از قابلیت های جدید آن بهره مند گردند. یکی از سایت های خبرگزاری خارجی به نقل از کمپانی سامسونگ اعلام کرد که پرچمدار جدید سری نوت این کمپانی یعنی گلکسی نوت ۹ در قصمت دوربین، تنها دارای پیشرفت های نرم‌افزاری خواهد بود.

دوربین گلکسی نوت 9

لازم به ذکر است که این موضوع با ادعاهای این کمپانی مبنی بر اینکه ماژول دوربین دوگانه‌ ی اصلی استفاده‌ شده دراین اس 9 پلاس در گوشی هوشمند بعدی کمپانی سامسونگ نیز استفاده خواهد شد، تطبیق دارد. بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند کمپانی سامسونگ انتظار دارند که در گلکسی نوت 9 از یک دوربین دوگانه با سنسور‌های ۱۲ مگاپیکسلی استفاده شود. دوربین اصلی نوت 9 ازیک لنز دوربین با گشودگی دیافراگم متغییر با دامنه‌ ی f/1.5 و f/2.4 پشتیبانی خواهد نمود و دوربین دوم آن از یک لنز با گشودگی دیافراگم ثابت f/2.4 همانند لنزی که قبل از این در گلکسی اس ۹ پلاس مشاهده کرده بودیم، استفاده می نمایند.

گلکسی نوت 9

منبع انتشار دهنده ی این خبر اعلام ادعا کرده است که پیشرفت هایی که کمپانی سامسونگ در پرچمدار ‌آینده‌ی خود ایجاد خواهد کرد، باید دارای الگوریتمی منحصربه‌ فرد از تغییرات و افزودنی‌ ها باشد. بر اساس شایعات منتشر شده ی اخیر که به یکی از این تغییرات اشاره دارد، مطابق با آن نوت 9 به امکان فیلم‌ برداری فوق آهسته با سرعت 960 فریم بر ثانیه برای مدت‌ زمان 0.4 ثانیه که تقریبا 2 برابر بیشتر از گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس است، تجهیز می گردد.

بر اساس این تغییرات، احتمال دارد که این بهبود عملکرد به خط تولید پرچمدار جدید کره ای ها در سال 2018 راه پیدا کرده باشد؛ هرچند احتمال دارد که کمپانی سامسونگ در رویداد Unpacked بعدی به این قابلیت توجهی نکند و ما باید تا آن موقع، منتظر مراسم رونمایی از گلکسی نوت 9 باشیم.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  گلکسی اس 22 اولترا چهاردهمین گوشی فهرست dxomark

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهبود نرم افزاری دوربین گلکسی نوت 9

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *