بنچمارک موتو E5 پلاس کمپانی موتورولا منتشر شد

موتو E5 پلاس

موتو E5 پلاس | شرکت موتورولا یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید موبایل بود , اما مدتی به دلیل فعالیت شرکت هایی مانند سامسونگ و سایر کمپانی های قدرتمند , مدتی دست از تولید گوشی برداشته و در سکوت به سر می برد اما اکنون با اسمارت فون های میان رده و اقتصادی به بازار باز گشته است. یکی از محصولات جدید این شرکت که قبلا در حوزه تولید گوشی یدی طولایی داشته , موبایل Moto E4 می باشد.

گوشی Moto E4 محصولی جدید از شرکت موتورولا است که سعی کرده تمامی نیاز های کاربران را بر طرف کند اما قیمت آن بسیار مناسب بوده و مبلغی حدود 150 دلار برای آن در نظر گرفته شده است. اما باید بگوییم که شرکت موتورولا فقط به تولید همین گوشی بسنده نکرده و یک گوشی جدید دیگری به نام Moto E5 Plus را نیز عرضه کرده است. Moto E5 Plus نیز یکی دیگر از گوشی های میان رده و کاملا اقتصادی این شرکت می باشد, اما این گوشی نشان می دهد که , موبایل های میان رده شرکت موتورولا چندان هم ضعیف نیستند و از ویژگی ها و قابلیت های خوبی برخوردار هستند. پایگاه داده بنچمارک , خبری درباره تست انجام شده روی موبایل Moto E5 Plus را منتشر کرده است. بر اساس این خبر مشخص شد چیپ ست استفاده شده در این گوشی هوشمند چهار هسته ای بوده و مدل اسنپدراگون ۴۳۰ با کلاک هسته های ۱.۴ گیگاهرتز می باشد. رم در نظر گرفته شده برای آن 3 گیگابایت است.

موتو E5 پلاس

شرکت موتورولا در این تست از نسخه ۸.۰ اندروید استفاده کرده است و به احتمال خیلی زیاد بدون تغییر و با همین اندروید  به بازار عرضه خواهد شد و از نظر سخت افزاری نیز از قابلیت های قابل توجهی دارد.

با مقایسه این گوشی با مدل قبلی خود ( E4 Plus ) شاهد تغییراتی هستیم که باعث ارتقأ این گوشی نسبت به E4 Plus شده است. گویا کمپانی موتورولا قصد دارد با تولید گوشی های میان رده با قیمت هایی معقول و مناسب و ارائه امکانات مطلوب , کاربران زیادی را به خود جلب کرده و باری دیگر قوی وارد بازار تولید گوشی های تلفن همراه شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بنچمارک موتو E5 پلاس کمپانی موتورولا منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *