بر روی لباس هزار مامور پلیس دوربین نصب شده است

مامور پلیس

مامور پلیس | اخیرا شرایط کشور به صورتی است که افراد به علت تحمل مسائل اقتصادی بسیار سخت کمی تند خو شده اند و درگیری هایی در شهرهای بزرگ صورت پذیرفته است و در این میان ماموران پلیس در تلاش بوده اند تا این نا آرامی ها را مدیریت نمایند تا سبب آسیب رسیدن به کشور نگردد.

مامور پلیس

بعد از نصب دوربین در معابر شهری و بر روی خودروهای پلیس اکنون نوبت به لباس ماموران رسیده است که نصب دوربین BWV بر روی لباس آن ها صورت خواهد پذیرفت. رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، سردار محمد کریم بیات با اشاره به این موضوع که نیروی انتظامی در تلاش می باشد تا در سطح گسترده تری از تجهیزات و امکانات جدید و کارآمد استفاده نماید، اظهار کرد:

هم اکنون بیش از 1000 نفر از ماموران پلیس تهران در مناطق مختلف پایتخت از لباس‌ های فرمی استفاده می نمایند که مجهز به دوربین می باشد.

ایشان در ادامه ی سخنان خود گفت که مجهز شدن ماموران پلیس به این تجهیزات از چند جهت می‌ تواند مؤثر و مفید واقع شود. اول اینکه خود ماموران در برخورد با مردم مراعات خواهند نمود و رفتار بهتری را نشان خواهند داد و دوم اینکه بر اساس تصاویری که از این دوربین‌ ها به دست خواهد آمد می‌ توان پاسخی برای بسیاری از کلیپ‌ ها و فیلم‌ های گزینشی که توسط افراد سودجو برای حاشیه سازی منتشر می گردد، داشت.

مامور پلیس

اینطور که مشخص است استفاده از تکنولوژی‌ های جدید برای ماموران پلیسی که دائما در حال روبرویی با متخلفان هستند بسیار ضروری می باشد زیرا می‌ تواند سبب کاهش خشونت در رفتار دو طرف گردد.

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ایران چه زمانی با آمریکا مذاکره می کند ؟

نظرات در مورد : بر روی لباس هزار مامور پلیس دوربین نصب شده است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *