بروزرسانی پیام رسان واتس اپ با قابلیت PiP (تصویر در تصویر) برای اندروید منتشر شد

پیام رسان واتس اپ

یکی از پیام رسان های بسیار محبوب در میان کاربران فضای مجازی، پیام رسان واتس اپ می باشد که بسیاری از افراد تا به امرزو از آن استفاده می نمایند. واتس اپ اخیرا بروزرسانی های بسیاری را ارائه نموده است و قابلیت های بسیاری را به این پیام رسان افزوده است ولی در این میان یکی از قابلیت هایی که تا به امروز ضروری محسوب می شد در این پیام رسان مشاهده نشده بود ولی اکنون گویا این قابلیت نیز به واتس اپ افزوده شده است.

قابلیت PiP (تصویر در تصویر)

چند روزی است که آپدیت جدیدی برای نسخه‌ ی اندروید این پیام رسان انتشار یافته است که از طریق فروشگاه پلی استور در دسترس کاربران قرار دارد. نسخه‌ ی بروزرسانی v2.18.380 واتس اپ هیچگونه لیست تغییراتی را ارائه نکرد و به همین علت در ابتدا که منتشر شد نمی توانستیم تمامی قابلیت های جدید این پیام رسان را تشخیص دهیم ولی بر اساس بررسی های محققان گویا این پیام رسان به قابلیت PiP (تصویر در تصویر) تجهیز شده است.

این قابلیت که از آن در اصطلاح PiP (تصویر در تصویر) یاد می کنند، به کاربران این امکان را می‌ دهد تا بتوانند با استفاده از پیام رسان واتس اپ بتوانند به صورت مستقیم ویدیو‌هایی از یوتیوب، اینستاگرام یا فیسبوک مشاهده نمایند. این قابلیت در نسخه‌ ی رسمی بروزرسانی واتس اپ در دسترس کاربران قرار گرفته است و همه ی افراد می‌ توانند از آن بهره مند شوند.باید به این نکته اشاره داشته باشیم که این قابلیت فقط برای اینستاگرام، یوتیوب و فیسبوک کاربرد ندارد بلکه از تمامی سرویس‌ های استریم ویدیو پشتیبانی به عمل می آورد.

به منظور بهره مندی از این قابلیت لازم است لینک صفحه‌ ای از این سرویس را برای یکی از مخاطبان خود ارسال نمایید تا ایشان بتواند به آسانی و از طریق خود پیام رسان واتس اپ به تماشای ویدیو بپردازد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: goandroid

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بروزرسانی پیام رسان واتس اپ با قابلیت PiP (تصویر در تصویر) برای اندروید منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *