برطرف کردن باگ دوربین سلفی آیفون های اپل

باگ دوربین سلفی آیفون

باگ دوربین سلفی آیفون | همانطور که می دانید کمپانی اپل در شهریورماه علاوه بر معرفی سه آیفون جدید خود از سیستم عامل iOS 12 نیز رونمایی به عمل آورد و از آیفون 5S به بعد بروزرسانی این سیستم عامل را دریافت نمودند. اکنون برخی از کاربران دستگاه های جدید اپل از ایرادات این سیستم عامل سخن به میان می آورند و برخی دیگر نیز به مسئله ی باگ دوربین سلفی آن ها اشاره می نمایند.

باگ دوربین سلفی آیفون

کمپانی اپل اعلام نموده است که باگ دوربین سلفی آیفون های XS و XS Max را در بروزرسانی بعدی سیستم عامل iOS 12 برطرف خواهد کرد. بر اساس گزارش های منتشر شده در سایت های خبری خارجی، کمپانی اپل مسئله ی سلفی هایی که بیش از اندازه خوب می باشند را برطرف نموده است. همچنین گویا این کمپانی به وجود یک باگ در دوربین گوشی های هوشمند جدید خود اعتراف نموده است. کاربران گوشی آیفون XS شکایت کرده بودند،عکسی که توسط دوربین جلویی این آیفون ثبت می گردد، گویا ادیت شده است.

باگ دوربین سلفی آیفون

این ایراد در آیفون XS Max نیز مشاهده شده بود. اکنون کمپانی اپل اعتراف نموده است که آپدیت بعدی سیستم عامل iOS این ایراد را برطرف می نماید. کمپانی اپل در مصاحبه با وب سایت خبری ورج بیان کرد: iOS 12.1 باگی را در دوربین های هوشمند HDR برطرف می نماید که باعث میشد تصاویر ادیت شده به نظر برسند. کمپانی اپل یکی از پیشرفت های بسیار زیاد در دنیای دیجیتال را تعریف نموده است. با رونمایی از گوشی های جدید خود توانست آخرین تکنولوژی گوشی های هوشمند را به معرض نمایش بگذارد. اساسا تمامی سیستم عامل های اپل در ابتدذای انتشار با یک سری باگ های مختلف روبرو بودند که در نسخه های بعدی برطرف شده است.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مدیریت برنامه های Startup در مک

نظرات در مورد : برطرف کردن باگ دوربین سلفی آیفون های اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *